bambissyrra85 skrev 2011-02-04 15:14:20 följande:
Wow, jag hade verkligen ingen aning om att Nadia var halv iranier, fick bara för mig att hon typ färgar håret mörkt varpå hennes ljusa ögon. Men vacker är hon, fantastiskt fin! Förstår ändå inte hur det ens är möjligt att få ljusa ögon när jag så väl minns på biologin i skolan (fniss) att det mörkare är starkare eller vad de nu sa. Ex. har pappa mörka ögon och mamma ljusa så får barnet mörka? Stämmer ju inte ett skvatt då jag fick mammas ögon, trots pappas mörka drag.
Känner en tjej vars mamma o pappa är båda från libanon, hon har blåa ögon! Sen vet jag många blonda tjejer som har blåa ögon och inget hellre vill ha bruna, för kontrastens skull. Jag tycker Allt är lika vackert, och jag tycker man ska ta tillvara på det man har och vara stolt oavsett. Finns inget värre med folk som springer runt i färgade linser som jag personligen tycker ger en lite smågalen blick ;)
Men självklart faller man alltid för något ändå, själv faller jag oftast för

mellanblonda killar, med ljusa ögon ;) haha
Tycker hon ni länkade till (ja, jag tittade på sidan!) hade ett väldigt tråkigt och vanligt utseende. Ungefär som medelamerikanskan i Hollywood. :-/