• Anonym (Beundrare)

Arabiska kvinnor är...

så sexiga, tycker jag.

Vad tänder du på?

• Svar på tråden Arabiska kvinnor är...
  • I Blackrose I
    Anonym (Grump) skrev 2011-02-04 16:26:08 följande:
    Perser är lite som turkar. Finns inget "typiskt" persiskt utseende då en människa från Iran kan se ut på dem mest annorlunda sätten. Från mörk (pakistanie/bangladesh mörkt) till kritvita kelter. Samma sak med turkar som kan se ut allt ifrån mongoler till ryssar. 
    Ja det är sant.
    Jag skäms fortfarande när jag tänker på det men när jag gick i gymnasiet så stod vi en gäng iranier och pratade. Efter en stund så kommer en annan tjej med en "afrikan". Tjejen såg verkligen ut som en afrikan. Samma ansiksdrag, läppar, näsan ja men precis allt. Jag som inte kan va tyst säger efter 5minuter "Men kom igen ta det på svenska så stackaren förstår" får då en spark av tjejen som kom med "afrikan-tjejen" men jag är ju trög så jag fattar nada utan säger samma sak efter nån minut och får då till svar av "afrikan-tjejen" "Jag är faktiskt iranier. Jag förstår persiska." Snacka om att jag skämdes skallen av mig. Skäms
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • aussie
    bambissyrra85 skrev 2011-02-04 15:14:20 följande:
    Wow, jag hade verkligen ingen aning om att Nadia var halv iranier, fick bara för mig att hon typ färgar håret mörkt varpå hennes ljusa ögon. Men vacker är hon, fantastiskt fin! Förstår ändå inte hur det ens är möjligt att få ljusa ögon när jag så väl minns på biologin i skolan (fniss) att det mörkare är starkare eller vad de nu sa. Ex. har pappa mörka ögon och mamma ljusa så får barnet mörka? Stämmer ju inte ett skvatt då jag fick mammas ögon, trots pappas mörka drag.
    Känner en tjej vars mamma o pappa är båda från libanon, hon har blåa ögon! Sen vet jag många blonda tjejer som har blåa ögon och inget hellre vill ha bruna, för kontrastens skull. Jag tycker Allt är lika vackert, och jag tycker man ska ta tillvara på det man har och vara stolt oavsett. Finns inget värre med folk som springer runt i färgade linser som jag personligen tycker ger en lite smågalen blick ;)
    Men självklart faller man alltid för något ändå, själv faller jag oftast förDrömmer mellanblonda killar, med ljusa ögon ;) haha
    Tycker hon ni länkade till (ja, jag tittade på sidan!) hade ett väldigt tråkigt och vanligt utseende. Ungefär som medelamerikanskan i Hollywood. :-/
  • I Blackrose I
    aussie skrev 2011-02-04 17:01:01 följande:
    Tycker hon ni länkade till (ja, jag tittade på sidan!) hade ett väldigt tråkigt och vanligt utseende. Ungefär som medelamerikanskan i Hollywood. :-/
    Du får tacka nej när hon friar till dig.
  • Yllet
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 16:12:52 följande:
    Santon skrev 2011-02-04 15:08:30 följande:
    Männen är lika snygga Iallafall de yngre. Mina tonårsdöttrar får dåndimpen varenda gång vi är på cypern. Olivfärgad hy, grön/blåögon och mörkt hår. Väldigt atletiska är de också.
    Hihi, nu har jag ju en man som har mörkt hår och grön/bruna ögon men det skadar aldrig att ta sig en titt på vackra människor.

Greker kan också va vackra men dom har en sån vad ska jag kalla det bonde-look över sig.
    Vilken tur då :D  
  • I Blackrose I
    Yllet skrev 2011-02-04 17:15:04 följande:
    Vilken tur då :D  
    Jag är verkligen knas. Jag kan be honom lägga huvudet på min knä så jag får titta på hans ögon. Kan sitta i flera minuter och beundra hans ögon.
  • Anonym (Grump)
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 17:17:18 följande:
    Jag är verkligen knas. Jag kan be honom lägga huvudet på min knä så jag får titta på hans ögon. Kan sitta i flera minuter och beundra hans ögon.
    Då kanske Wentworth Miller är något för dig. Två olika ögonfärger på en & samma kille
  • Årsta

tycker mellanöster/arabiska samt persiska kvinnor är väldigt vackra

• I Blackrose I
    Anonym (Grump) skrev 2011-02-04 17:25:18 följande:
    Då kanske Wentworth Miller är något för dig. Två olika ögonfärger på en & samma kille
    Njä, låter lite creepy.
  • Yllet
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 17:17:18 följande:
    Fast jag kan nog glo rätt länge på min mans ögon också :D 
    Han har starkt blåa ögon.. 
  • I Blackrose I
    Yllet skrev 2011-02-04 17:29:52 följande:
    Fast jag kan nog glo rätt länge på min mans ögon också :D 
    Han har starkt blåa ögon.. 
    Maken har ljusbrunt/honungsfärgad i mitten och grönt runtom.
Svar på tråden Arabiska kvinnor är...