• Diablo

Våra älskade hästar, bildtråd!

Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • annamon
    Pallas skrev 2012-12-17 11:27:43 följande:
    Åh, jag har sett era lastningsfilmer på youtube! Härlig inspiration och jättefin kille du har!
    Tack!
    Vad roligt att du sett oss på tuben:)
  • Sajjas

Kicki Aling
    1993-03-20
    E: Don Ego
    U: Fia Moulin
    Min underbara andra hälft (den bättre halvan Flört)
    Kicki Aling (Kickan) kom till mig Maj 2000. Jag var då 13 år & Kickan 7 år.
    Hon var en tokstressad dam som alltid trippa på tårna!

Idag, 13 år senare, är hon nästan 20 år och piggare, men mer sansad, än någonsin. Vi har varit med om Mycket!

Världens Bästa Häst Hjärta

• Bei Bei

Detta är vår låneponny, en tricktränad shettis som är snäll att köra med busig som bara den när dottern rider. Men vi kämpar på. :)  Så glad för henne <3
  • Sajjas
    Dex skrev 2013-01-08 09:13:46 följande:

Menar du det?
  • tinyheart

Är ny här på  fl. Men det här känns ju som rätt tråd för mig.Glad

Nedan Erilia arabiskt fullblod, okänd härstamning. Har varit mitt lilla projekt sedan 2,5 år tillbaka. Hon köptes ur inte så bra händer, halvt oinriden och rädd för allt som har med mäniskan att göra vårt mål idag är att komma ut på de mästerskap som anordnas för arabiska fullblod i Polen inom hoppning. 

• Pallas
    tinyheart skrev 2013-01-13 19:39:18 följande:

Är ny här på  fl. Men det här känns ju som rätt tråd för mig.Glad

Nedan Erilia arabiskt fullblod, okänd härstamning. Har varit mitt lilla projekt sedan 2,5 år tillbaka. Hon köptes ur inte så bra händer, halvt oinriden och rädd för allt som har med mäniskan att göra vårt mål idag är att komma ut på de mästerskap som anordnas för arabiska fullblod i Polen inom hoppning. 

Så söt! Stam?
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!