• Diablo

Våra älskade hästar, bildtråd!

Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • tinyheart

Den känner vi tyvär inte till än, håller på att kollar upp. Hennes föräldrar är araber från Janowo, de såldes till en man som misshandlade de. Han registrerade aldrig de föl han födde upp.  Innan hästarna togs ifrån honom tog han chansen att sälja några på en marknad Erilia var en av de. Då hamnade hon hos en tjej som bara ridit i 1,5 år.. därifrån har jag henne. Det tjejen han göra vill jag inte ens tänka på.

Nu har vi spår på vilka hennes föräldrar kan vara och så fort vi hittar de ska blodprov tas :)

• ollie

Vilka underbart fina hästar ni har!! Jag har lust att köpa första bästa häst jag ser och återuppta min tonårstid :)

• maercs

Vilka härliga bilder på vacka hästar.

Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • Mittbena

Jag är inte avtalad ägare ännu, men när allt är klart så kommer jag visa min fina blivande här :)

• many87

Lilla Kingen :) så duktig min lilla kille...

Dottern älskar att få sitta på hästarna :) 
  • Pallas

Från igår, vi har ÄNTLIGEN kommit igång med ridningen och det går framåt med stormsteg!

• Majsan70
    Pallas skrev 2013-05-07 08:04:05 följande:
    Från igår, vi har ÄNTLIGEN kommit igång med ridningen och det går framåt med stormsteg!

Vilken underbar häst!
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!