• Familjeliivsfinastenick

Är du tjock eller fet?

På riktigt är du tjock eller fet? Alltså inte vad du själv anser utan hur står det egentligen till. Vad väger du och när anser du någon vara tjock.

Gravida undanbedes att svara då ni i regel är tjocka eller till och med feta men ointressanta för mig i denna omröstning.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-04 11:00
    Berätta gärna varför du är tjock eller fet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tjock eller fet?
  • Queenie70

Jag är tjock på gränsen till normalviktig.

• viseversa

Japp jag är tjock. Men glöm att jag tänker berätta vad jag väger för dig!!

• Mariohn

Nej. Men jag var tjock fram tills nyår i år Jag anser att man är mer tjock om man är sladdrig än om man inte är det. 

• 071001

Nej. Jag är normalviktig med en lat 36-årings kropp som fött barn, slapp m.a.o.

• Familjeliivsfinastenick

Jag är för tillfället tjock men det är som sagt bara tillfälligt.

• Mariohn

Jag tycker att mindre människor kan vara fetare än större människor. Haha alltså...på mitt gym går det en del tjejer som är ganska stadiga. Men de är stabila liksom. Och fasta! De sätter på sig ett par jeans och en skjorta efter träningen och det syns att de är överviktiga men de är fasta och fräscha och saker sitter på plats. Fettigt tycker jag att det är när man har fet hud som fläskar ut utanför kläderna och liksom väller fram på osmakliga ställen. Det är äckligt. 

• Heisan

Jag lider av fetma.*ja inte fan njuter jag av den* Men jag har varit bra mycket fetare. Jag har en ätstörning-överätning.

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
Svar på tråden Är du tjock eller fet?