• Familjeliivsfinastenick

Är du tjock eller fet?

På riktigt är du tjock eller fet? Alltså inte vad du själv anser utan hur står det egentligen till. Vad väger du och när anser du någon vara tjock.

Gravida undanbedes att svara då ni i regel är tjocka eller till och med feta men ointressanta för mig i denna omröstning.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-04 11:00
    Berätta gärna varför du är tjock eller fet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tjock eller fet?
  • UntilTheDark
    DenNamnbitne skrev 2011-02-04 19:36:13 följande:
    Nej jag är en mager stackare. Jag kan äta hur mycket som helst utan att bli fet. Jag äter nästan kakor varje dag och älskar vispgrädde, äter bara feta produkter- men är ändå smal. Hur lyckas man???
    Det där är inte speciellt nyttigt för kroppen även om du är smal. Det sätter sig i ådrorna även på en smal. Gå till en dietist kanske?
  • Misery
    Nej jag är en mager stackare. Jag kan äta hur mycket som helst utan att bli fet. Jag äter nästan kakor varje dag och älskar vispgrädde, äter bara feta produkter- men är ändå smal. Hur lyckas man???
    Hihi bara av att läsa ditt inlägg så gick jag upp typ 5 kilo....Var glad att du inte går upp i vikt. Även om det nu inte är speciellt nyttigt att äta kakor varje dag.
  • Jasmine86

nej feta produkter är aldrig bra, oavsett vikt.
    Om det inte är bra feta produkter så som lax, avokado, nötter etc..

• DenNamnbitne
    Misery skrev 2011-02-04 19:38:50 följande:
    Hihi bara av att läsa ditt inlägg så gick jag upp typ 5 kilo....Var glad att du inte går upp i vikt. Även om det nu inte är speciellt nyttigt att äta kakor varje dag.
    Nä, jag äter inte kakor varje dag, men kanske varannan. Annars lever jag ganska sunt. Äter inga såser, brukar inte äta snabbmat, gillar inte chips och godis så mycket och är extremt måttfull med alkohol. Mycket te blir det dock.
  • Kazeer
    Det funkade på mig också fram till ungefär 30-årsdagen.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • cloudberry79

Nej, har normalt BMI, tränar två-tre gånger i veckan, både kondition och styrka. Äter en balanserad kost, lite godis på helgerna, aldrig alkohol. Det har inte alltid varit så, jag var TJOCK innan, men nu är jag i balans!

If you love me - please don't feed me!
  • Lincon
    Annkris skrev 2011-02-04 15:50:37 följande:
    Nu skojar du väl ändå? Du är ju på gränsen till underviktig enl BMI. Inte kan du väl allvarligt vilja gå ner 4 kg till?
    Underviktig? Nej, jag tycker inte att man kan förlita sig på BMI utan jag går efter storlekar och det jag ser i spegeln. Jag stannar i vikt där jag trivs helt enkelt
    Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
Svar på tråden Är du tjock eller fet?