• Familjeliivsfinastenick

Är du tjock eller fet?

På riktigt är du tjock eller fet? Alltså inte vad du själv anser utan hur står det egentligen till. Vad väger du och när anser du någon vara tjock.

Gravida undanbedes att svara då ni i regel är tjocka eller till och med feta men ointressanta för mig i denna omröstning.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-04 11:00
    Berätta gärna varför du är tjock eller fet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tjock eller fet?
  • 82an

BMI 23,6 så det är väll på håret normalviktigt. Är 177cm lång och väger 74kg. Anledningen är för myket god mat och för lite rörelse. Sitter oftast hemma och pluggar och då är det lätt att Gott och blandatpåsen åker fram

• UntilTheDark

Jag kallar mig själv mullig, för jag anser faktiskt inte jag är varken tjock eller fet. Är 1.53 och väger 64 för tillfället. För mycket ja eftersom jag är så kort. Men det ska försöka bli ändring på det.

• Birgitta2

Nej. Jag försöker förtvivlat gå upp ett par kilo istället. Är 1,77 lång och väger 62 kilo. Så 3 kilo till skulle sitta fint.

• Annkris

165 cm och 65 kg. Är varken tjock eller fet. Styrketränar och löptränar 5 dagar/vecka. Jag är i fin form!

• vampyria2

Nej inte längre har varit extremt fet, vägde 128 kilo till mina 160 Skäms  Nu väger jag 61 och är jäkligt nöjd med det...äter nyttigt och tränar hårt var annan dag och går på promenad 1 timme varje dag, mår sjukt mycket bättre nu kan jag lova Solig

• redneck girl

är tjock kan man väl säga. har inte hunnit så långt efter sen jag födde nr nio för fyra månader sen. men har börjat så smått den mödosamma vandringen. dock så tänker jag inte försöka bli väldigt smal,  för det passar inte mig . går timmes promenader varje dag och är i farten , så jag är ingen soffpotatis .

• Maglan

Tjock, har varit fet innan. Vägde som mest 86 till mina 160 cm. I dag väger jag 62-63. Har ett BMI på 23.8 eller något sånt gissar jag.. Men jag vill gå ner minst 10 kg till för att vara nöjd. Men vågen står still :/

• vampyria2
    Maglan skrev 2011-02-04 15:28:29 följande:

Tjock, har varit fet innan. Vägde som mest 86 till mina 160 cm. I dag väger jag 62-63. Har ett BMI på 23.8 eller något sånt gissar jag.. Men jag vill gå ner minst 10 kg till för att vara nöjd. Men vågen står still :/

Men allvarligt du kan väl ändå inte tycka att du är tjock när du har ett BMI på 23.8 Förvånad  Okej jag kan köpa om du tycker att du är lite mullig (knappt det heller) men tjock va tusan nej det är du inte Drömmer
  • redneck girl
    Maglan skrev 2011-02-04 15:28:29 följande:

du är inte det minsta tjock. då anser jag du har en snedvriden syn på din vikt .
  • TheFamily

Har varit fet, vägde 93 kilo till mina 165cm. Fick problem med hormonbalansen varav min höga vikt, gick upp allt på ett år.
    Lyckades för sex åt sedan gå ner lite mer än 20 kilo. Vägde 73-75 i många år men har det senaste 2 månaderna har jag lyckats gå ner 6-7 kilo till och väger nu 69 kilo. Enligt BMI tabeller är jag fortfarande överviktig men jag har s-m på tröjor och 30 tum på jeans...är nöjd med min vikt nu.

Svar på tråden Är du tjock eller fet?