• MEE83

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Jag var en självcentrerad skitstövel i många år. Mognade nog först på riktigt när jag träffade min nuvarande flickvän, har ett antal misslyckade dejter i bagaget, roliga vet jag inte, även om jag gjort bort mig många gånger till mina polares stora förtjusning(oftast inte på dejter dock). Cool

Första pris, dvs det värsta jag gjort var nog på gymnasiebalen då jag dumpade tjejen jag var tillsammans med under den perioden(hon var helt nerkärad i mig) under middagen och raggade upp en annan brud som jag spenderade resten av natten med och ja en sak ledde till en annan. Nästan värdigt att filmatiseras ala amerikanskt tonårsdrama. Hon jag dumpade var desutom en jätte härlig(och fin) tjej. I efterhand ångrar man ju sådant, men då hade jag inte ett uns av skam i mig.

---------------------------------------

En av mina mer pinsamma dejter var när jag var på dejt med en super het tjej, perfekt nästan rent utseendemässigt... vi hade träffats tidigare på en fest som en gemensam kompis hade och haft det trevligt *wink* men detta var första dejten, jag betedde mig som en 12-åring, blev skitfull, vilket är ovanligt, jag har alltid haft ganska bra koll och inte blivit jobbigt packad speciellt ofta.

Det slutade med att jag kröp runt i den nyfallna snön på trottoaren, med vilje(jag kunde fortfarande hålla balansen) full som sjutton och med henne ståendes över mig, jag kan tänka mig vad hon måste ha tyckt och tänkt just då. Det blev inte någon mer dejt med henne av naturliga skäl, träffade henne genom våran gemensamma vän dock, vilket var ganska så pinsamt första gången.

-------------------------------------------------

Min största flopp som wingman var när min kusin ringde in mig till en dejt, han var lite desperat då han hade hamnat på en dejt med två serbiska tjejer, han behövde en wingman, jag drog på mig lite kläder och stressar iväg för att göra min plikt såklart. .

Det visar sig att hans dejts kompis är en riktig pudding, stället dom är på var dock inte lämpat för samtal och jag hade tagit på mig en keps just denna kvällen vilket hör till ovanan, varje gång hon eller jag sa något var vi tvungna att luta oss nära pga av volymen i lokalen och i min ovana av att bära keps så tappade jag räkningen på hur många gånger jag drämde kepsskärmen i huvudet/ansiktet på tjejen. Till slut så tröttnade hon

Det enda positiva som kom från den kvällen var väl att min kusin fick ligga.

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)