Får inte muslimer sitta och bajsa?
Eller varför bytte man ut vanliga toalettstolar när man muslimanpassade en skola i Malmö?
http://politisktinkorrekt.info/2011/02/03/muslimanpassat-pa-malmo-hogskola/#more-76347
Eller varför bytte man ut vanliga toalettstolar när man muslimanpassade en skola i Malmö?
http://politisktinkorrekt.info/2011/02/03/muslimanpassat-pa-malmo-hogskola/#more-76347
Hur står man upp och bajsar?
Men det är väl bara att ha med handsprit med sig.
Tänker att det är rätt så naturligt och ergonomiskt att sitta på huk och kissa och bajsa.
Jag har inte läst alla inlägg men Det bästa sättet att tvätta sig är väll att använda vatten och papper.. att endast torka sig med papper tycker jag personligen inte räcker..men det är min åsikt..
Sen vet jag inget om varför dom tog bort de vanliga toaletterna på skolan men får jag välja mellan en "vanlig" toalett eller ett hål på en allmän plats så väljer jag hellre hålet.. känns fräschare..
Och när det gäller Islam så bör man sitta (om det finns en toalett) och göra sina båda behov.. (både män och kvinnor)eftersom det är det mest renliga..
Jag har inte läst alla inlägg men Det bästa sättet att tvätta sig är väll att använda vatten och papper.. att endast torka sig med papper tycker jag personligen inte räcker..men det är min åsikt..
Sen vet jag inget om varför dom tog bort de vanliga toaletterna på skolan men får jag välja mellan en "vanlig" toalett eller ett hål på en allmän plats så väljer jag hellre hålet.. känns fräschare..
Och när det gäller Islam så bör man sitta (om det finns en toalett) och göra sina båda behov.. (både män och kvinnor)eftersom det är det mest renliga..
VA? hahaha ursäkta men detta är det roligaste jag har hört på länge!
DET ÄR KLART ATT MUSLIMER FÅR SITTA NER OCH BAJSA haha!
Min enda fråga i det här sammanhanget är hur fan man antas kunna klara av en högskoleutbildning, om man samtidigt ska vara för dum (eller så omogen att man med avsikt äcklar sig och istället bajsar på golvet) för att kunna ta till sig hur en "Normal" toalett fungerar???
Kanske vore bättre att använda toakön som utgallringsprocess istället för högskoleprovet, eftersom det första uppenbarligen är mer avancerat.
Men om man vill läsa en god bok, dagstidningen eller lösa korsord då?