Inlägg från: päron |Visa alla inlägg
  • päron

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag måste nog in o kika på tradera som alla pratar om, är det krångligt? Måste man ha "personlig" kontakt med den man handlar av?

• päron

Hur vet man vad frakten blir om det inte står i annonsen??

• päron

Om jag förstått rätt så ska köparen betala frakten men man ska ju betala till säljaren innan den skickar paketet, hur mycket vet man att frakten kostar innan man skickat?

• päron

happymum, oj seriöst men jag har en vanlig digital våg för mig själv om man säger där ser man ju om den väger mer än 250gr o 500gr osv, om jag skriver det lägre priset i annonsen, och sen när jag står på posten och det blir mer då betalar jag själv, då kan det inte bli något strul va? *nervös*

• päron

Kontonummer lämnar man ut via mail till köparen när auktionen är avslutad?

Jag letar på traderas hemsida men hittar inget.... Är det inte läskigt att lämna ut sitt kontonummer?

• päron

anne82, vad gör du när du ser att du betalt 22kr i porto sen sitter det bara porto för te x 11sek! Det är ju superfräckt!

Ang emballage, jag har köpt vita bubbelplast kuvert på Clas Olsson

• päron

anne82 - vad är kompostpåsar???

• päron

Är det ofta ni köpt saker som står jättefint skick och sen kommer det hem jättedassigt och noppigt?

• päron

blev lite besviken faktiskt men det kanskr är så ibland??? får se om det händer fler gånger orkar inte tjafsa....

• päron

jag vet..... kanske är jag som är kräsen...det jag säljer är i fint skick, annars skulle jag aldrig sälja det.... insåg att man har olika krav på vad jättefint är....

• päron

Har en fråga till er experter - om man går in i sin lista på avslutade auktioner. Jag har vald dölja funktionen på många avslutade, när jag nu vill in o se dom igen, hur gör jag då???

En av mina auktioner avslutades i söndags, har mailat o mailat utan att få svar av köparen? Hur många dagar väntar man innan man ska se det som att köparen ej är intresserad??

• päron

Happymum! TACK, nu fick jag fram de dolda

• päron

Happymum! TACK, nu fick jag fram de dolda

• päron

hur skulle ni ha gjort om det är frankerat med mindre än ni som köpare betalat? Mailat säljaren??

• päron

nu förstår jag inte... jag har satt in 44 till säljaren men det är bara frimärken för 22 på.... då har ju hon "tjänat" 22kr extra..... jag behöver inte "lösa" ut paketet

• päron

ok, då ska jag göra det... vilken fin mage du har (saknar min...) tjejen är 9mån nu...

• päron

jag vet, ska maila säljaren ikväll, hör att lilltjejen vaknar nu... jag skriver hur det går

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...