• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Bulldog76

nej, men jag är såld på ebay. handlar både från tyska och engelska. Har köpt bla äkta "kopior" på fotbollströjor till en bråkdel av vad de kostar i Sverige. Fyndat kattkklätterträd från tyskland mm mm. Jag gillar ebay, men ska gå in på tradera också o kolla. Fotbollströjorna där var inga höjdare de var kopior.
    bra att ge bort i julklpapp för dem som gillar fotboll

• annamaria2

Jag är traderaberoende Lika bra att erkänna! Har hittat massor med fina grejer på tradera

• Aprilia

Bulldog76, vad spännande med ebay, hur mycket får man betala i frakt om man handlar från utlandet på tex en vanlig tröja?

• Bulldog76

Det beror helt och hållet på säljaren faktiskt. Det är bara tt fråga. tröjan från Thailand kostade 6 pund i frakt (tröjan 9). köper man flera så är de efterförljande sakerna billigare i frakt. jag gillar o fynda på ebay. speciellt som en fotbollströja utan namn och nummer kostar ca 699 här i sverige, medan jag betalade ca 550 sist för 2 st och då åkte jag på tullavgift! hade jag inte gjort det så hade det varit ännu billigare.

Har hittat parfym som jag ska köpa i julklapp. där gick frakten på 5 pund. kattställningen gick på 40 euro, så det skiljer väsentligt.
    har inte tittat så mycket på vanliga kläder, men det finns massor.

• Erika

Jag har shoppat loss på tradera en massa men ska nog börja spana in e-bay.

• Aprilia

Jag köpte en jättefin GAP-tröja i fleece till min dotter för någon dag sedan. Ett jättebra köp!

• Pyssilullan

hihi, jag blev så glad när jag hittade den här tråden...
    var som att jag hade skrivit den själv...
    Jag äääär TRADERA Beroende.
    Är så kul när posten kommer med paket..
    MASSOR med paket varje dag.. Dyrt blir det

• Marrren

Nu har jag skärpt till mig men första månaderna köpte jag massor...var helt fast!

• Pyris

Japp här är en till. Vi fick åka o köpa byråer för helt plötsligt fick kläderna inte plats

• Maddan

Jaha....nu måste ju jag oxå gå in och kika på tradera och e-bay....

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...