Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Älskar också att shoppa o fynda på Tradera. Har bl a köpt en del Bamsekläder åt lillen.
Älskar också att shoppa o fynda på Tradera. Har bl a köpt en del Bamsekläder åt lillen.
Cissela: jag hade mailat säljaren o på ett fint sätt talat om att shortsen var trasiga. Jag har varit med om att jag köpt en grej o så har det varit nå't fel som säljaren inte sett o då har jag blivit bjuden på portot nå'n gång o en annan gång fått en bonusvara. Försök, du har ju inget att förlora! .-)
Brukar också köpa en hel del på Tradera o har sålt lite, men nu har jag fått "ärva" två påsar fulla med kläder av en kompis, sp nu får jag hålla mig ifrån att köpa grejer ett tag!
Michanna: konstigt att ingen nappat på dina grejer, det är ju fina saker! Jag har ju en liten kille, annars hade jag nog handlat av dig!
(om han varit mindre också, han har ju strl 74-80 nu...
)
Kajsan: man kan väl sätta reservationspris?
Sveasmamma: de få ggr jag sålt ngt har jag paketerat det o sedan gått till posten o låtit dem väga det, så jag får reda på vad det kostar, se'n mailar jag vinnaren.
Mitt Tradera-nick står numera i min presentation. Jag köper oftare än jag säljer, men just nu har jag ett barnplagg ute.