Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
säljer också där..
med samma nick som här
Ewis = Kryddfrun
Tin o Trolls mamma = FL-Ekorren
MayaS = MayaS
Michanna = Michanna
säljer också där..
med samma nick som här
Ewis = Kryddfrun
Tin o Trolls mamma = FL-Ekorren
MayaS = MayaS
Michanna = Michanna
ewis..
jag har lite upplagt på tradera i storlek 74/80
har samma alias där som här...
Ewis..
Jag skulle be henne vänta ett litet tag till efter jul. /( mycket paket i rörelse nu.. )
och om hon inte fått dom då skicka tillbaka pengarna till henne..
Skickade ett stort paket här förra måndagen ( dock utanför tradera ) och det har inte kommit fram.
Anna
Ladymarmalde..
Du vet om att dom har butiker också.. allstå catalog.. och där har dom ibland andra storlekar..
Ska själv till en av butikerna idag. så om du säger vilken storlek och precis vilka byxor det är så kan jag se om dom finns inne..
catalog har butiker i haparanda, västerås och borås samt tallin.. Finns på eras hemsida.
för mig går tradera i omgångar..
har rätt så mycket ute nu..
Har samma nick här dom där..
Ingen av er som säljer tjejkläder i större storlekar.. allstå från 6 år och uppåt ??
Jag tycker det är svårt att sälja på tradera..
Har alltså svårt att få saker sålda..Tycker inte jag lagt upp kläder med för höga priser men men..
Har 30 saker ute nu utan ett enda bud..
Vad är det igentligen som säljer bäst ?? Bara märkeskläder eller ??
Anna, michanna på tradera
Har också min mitt nick i presentationen..
och kikat in hos er andra också...
Anna
Ewis...
Gå in på din sida på tradera.. Uppe bland profil,omdömen,mm så ligger "dina avslutade auktioner...
Klicka där...
Då får du upp en lista på vilka som är avslutade. Dom med röd markering innebär att dom inte är sålda.. ( man kan köra en repris på dom också¨... )
Grön menas att dom är sålda. och på en sådan kan du klicka på köparens alias för att få alla uppgifter om köparen...
Anna...
just nu är jag nöjd..
Fick 7 av 12 sålda här i veckan...
köper ibland.. men går annars mest på reorna just nu..
men jag köper ju inte bara barnsaker utan lite allt möjligt också..
felicia
Maila henne !
och skicka ett sms till henne om hon inte svarar..
att mobilnr är oreggat är inte konstigheter.. Kan ju vara ett kontantkort eller så pass gammalt nr så man ej reggade dom då. ( det är ju ett tillval väl? när man köper telefon ?? )
Själv har jag suttit och lagt ut en massa nytt..
Ska prova på att sälja av en massa vhs filmer som vi inte ser på .. Samt visa dvdfilmer också...
Kan någon förklara för mig hur man gör för att få in två bilder i en ???
sitter och lägger upp lite till jag hittade i gömmorna.. Får se om man får det sålt....
Jag har också lite ute som är unisex.. Men mer kommer.. Håller på att resa lådorna efter tjejen samt efter killarna allt eftersom thomas växer ur..
Pyret82.. Man får inte lägga in sina nick här tyvärr. MEn skriv nicket i din presentation eller lägg upp en länk via dina länkar.. Det får man tydlgien göra...
bebistokig..
Varför har han/hon negativt ???
För att han inte betalt i tid ? Är det under samma tidsperiod ??
Hur mycket possivt har han haft innan..
Allt detta är ju helt och hållet tänkvärt innan man spärrar någon..
felicia..
ja sms henne en gång till..
Det kan ju vara så att hon faktiskt fått sitt barn redan. ( och då kanske ligger på bb. ) och då orkar man ju inte riktigt ta tag i traderaauktioner....
Frökenw..
Sålde en sådan tröja för ett tag sedan .Vikten var på min 310 gr .
Men det var i lite större storlek ...
så visst kan portot gå på 33 kr
Ångra bud kan man inte göra emn man kan lägga ett lägre bud slutbud. ( och då hoppas att det budet blir överbjudet.. )
För att sälja bättre så finns det bla listor på andra ställen som är just för traderare.. Man lägger då ut att man har nya auktioner mm..
Har sålt bättre sedan jag gick med sådana listor..
Just nu har jag ingen direkt ork att lägga upp saker.. MEn ska ta tag i det nästa vecka hade jag tänkt.. HAr några auktioner som går ut idag.. Varav en som jag nästan skäms för vilket pris den gått upp till...
Pyssilullan..
vad har du skrivit som rubrik då ??
sitter själv och letar just efter täckbyxor men får inte upp mycket alls...
Pyret..
JAg har lagt upp säljare jag tycker om i en egen mapp.. Allstå öppna hela den säljarens auktioner och lägg in hos dig som favorit...
Eller menar du auktioner i sig ? det går att lägga till iens minneslista..