Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Älskar Tradera, men får lugna ner mig lite nu. Har kläder så att jag kan byta på Liten fem gånger om dan de första veckorna.
Ekorren.
Älskar Tradera, men får lugna ner mig lite nu. Har kläder så att jag kan byta på Liten fem gånger om dan de första veckorna.
Ekorren.
Jag har för mig att parfym härsknar eller åtminstone tappar lukt efter ett tag. Några flaskor jag har haft stående ett par år luktar annorlunda än nya flaskor med samma doft..
Men vill nån betala för dem så försök ändå.
Ekorren.
Ewis = Kryddfrun
Tin o Trolls mamma = FL-Ekorren
Ewis = Kryddfrun
Tin o Trolls mamma = FL-Ekorren
MayaS = MayaS
Man ska lägga auktionerna i slutet av månaden när de flesta har fått in barnbidrag o lön. Det är då jag shoppar, när alla räkningar är betalda.. Hmm, då kanske det blir väldigt tidigt i månaden istället. Säg månadsskiftet då!
Jag tycker att det är snålt att ta ut kostnad för emballage. Om säljaren skriver det i sin pres. eller i auktionen brukar jag inte bjuda!
Jag slår in paketen, först i plastkassar o sen i papperskassar (det är lite hårdare o hållbarare). Det tar jag inget extra för och sen väger jag det och frankerar enligt Postens rek.
Ekorren.
Jag skulle nog hellre lägga in emballagekostnaden i priset i så fall ja. Det behöver man ju inte ens påpeka då och så tycker alla att man är jättesnäll som inte tar emballagekostnad!
Jag väger sakerna på en våg hemma och kollar i postens tabell. Jag mailar köparen och talar om totalt pris som de betalar till mitt konto. Sen går jag till Svensk Kassaservice i matbutiken och lämnar in paketet. De frankerar det och tar hand om det för vidare befordran. Smidigt!
Ekorren.
LadyM: Det är väl en bra idé. Vem kan motstå att shoppa billiga julklappar? Själv är jag helt såld på Boobtröjor!
Har redan köpt hur många som helst. Jag borde ju vänta tills jag är närmare bf, för det lär dyka upp fler, men jag kan inte motstå dem!!
Boobtröjor? Amningströjor av märket Boob. Underlättar amning genom en "lucka" på framsidan så att man slipper dra upp/ner/av hela tröjan för att amma.
Ekorren.
Köpte en tröja förra veckan och hon skulle skicka på torsdagen. Hur lång tid får det ta egentligen? Vill ju ha den NUUU!
*otålig*
Ekorren.
Lejån: Inte sen jag mailade o sa att jag satt in pengar på hennes konto. Hon sa då att hon skulle skicka på kvällen..
Ekorren.