Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Här är en till som handlat rätt mkt barnkläder på tradera. Just idagarna väntar jag dock på en leverans som inte verkar dyka upp. Vet inte om det beror på säljaren eller posten!

• Lejån

Päron, jag har varit med om samma sak. Uppenbarligen är "nyskick" en tolkningsfråga. Orkade inte heller tjafsa om det utan sket i det hela. Kanske dumt för då "lär" man sig ju inte att vara ärlig heller...

Det mesta jag köpt har varit jättefint, bara två gånger som det blivit fel och det är den gången när det stod nyskick och varan kommer totalt urtvättad och det hänger lösa trådar från byxorna... Sedan nu i dagarna när jag inte ens fått leveransen.

• Lejån

Leeloo, såna säljare gillas!! Så länge man får en orsak till saker och ting så är det ju OK.

• Lejån

Leeloo, jag har varit med om en tjej som skickat paketen fel också! Men hon mailade och bad om ursäkt och satte in pengar för frakten så att vi som fått fel kunde skicka till varandra. Det tyckte jag också var helt OK, vimsiga kan ju alla vara!

• Lejån

Tin och Trolls mamma, har ni haft mailkontakt?

Leeloo, ja precis! Huvudsaken är ju att man då försöker lösa det på ett bra sätt.

Har lämnat ett neg. omdöme idag och har lite dåligt samvete över det, men tycker det var lite väl mkt som inte funkade.

• Lejån

LadyMarmalade, lägg ut på tradera! Jag la ut mina första auktioner idag och kommer att lägga ut mer. Smidigt ju! och billigare än att lägga på blocket.

• Lejån

Tin o Trolls mamma, tråkigt!! Du har fortfarande inte fått ngt antar jag?

• Lejån

Ewis, nej det går nog lite trögt tror jag!
    Åh jag hade gärna köpt flickiga byxor av dig om du har några såna, men vet inte om hon kommer att kunna ha 56 så länge till på byxor heller. Växer ju rätt mkt nu!

• Lejån

BlueBlue, tror jag varit inne och spanat på din skötväska! Men får nog hålla mig nu för jag har en ny bärsjal på G också.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...