Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

tradera är urkul!!!

har hittat en massa fina julklappar där

• vadskajaghetadå

mne vet ni

idag kom en vara för 324 kr och jag har försökt betala på alla sätt!!!!

vart inne på nordeas betaltjänst, på svensk kassaservice etc men hennes kontonummer funkar ej

jag ahr sagt detta flera gånger i hennes mail....

• vadskajaghetadå

nån hade anmält mig för att jag visade min sida på tradera..vad töntigt!

jag som aldrig säljer nåt...hemskt hemskt

• vadskajaghetadå

jag väntar på 3 julklappar från tradera =/

hoppas dom kommer iveckan

• vadskajaghetadå

JA KANSKE

jag håller på att budar på en mp3-spelare till systerdottern..en ny altså...

den kanske inte hinner komma innna fredag? tror ni det? jag betalar in på en gång nu och sen när jag får mail så mailar jag på en gång

vann en auktion förra veckan, har lust att ge negativt omdöme för utebliven kontakt...dåligt...

• vadskajaghetadå

...när jag får mail ska det stå att jag säger att jag behöver den innan fredag

• vadskajaghetadå

många har skrivit "snabb leverans, bra mailkontakt" etc så det är ju bra

budade på en igår som hade hälften så många negativa, folk varnade etc...åhh jag blev galen på människan och varje gång hade han dåliga bortförklaringar med...

• vadskajaghetadå

nä ja la in en sida här på mina auktioner som då förövrigt var avslutade....
    då fick jag ett mail i inboxen här att det har anmälts...

dom trodde väl att jag sålde saker och gjorde reklam, eller nåt sånt kanske?

frågan är, får man ens prata om andra säljsajter på FL? man får ju inte ens skänka saker till folk som har dåligt med pengar...:-/

• vadskajaghetadå

altså mina auktioner som köpare

har aldrig sålt nåt där

• vadskajaghetadå

jag vann den

den är så snygg....mp3

mn jag funderar hur jag ska göra....jag har försökt massor av gånger att sätta in pengar till henne som jag vann goebel änglarna av...324 kronor
    har vartpå posten etc men det går inte för nåt ät fel på kontot...

hon har gett mig positivt omdöme (?)

hon hör inte av sig på mailen heller och hon är en seriös aktiv säljare.....
    hon har altså skickat saken utan betalning från mig

• vadskajaghetadå

ja så kanske man kan göra..känner mig dum, men jag behöver ju inte göra det eftersom jag försökt ett otal gånger att sätta in..

• vadskajaghetadå

ja absolut...

men OM jag nu inte skulla ha möjllighet till det så tror jag inget händer, altså polisanmälan kan folk väl göra..men jag tror inte man har nån skyldighet, det är väl det som är det läskiga som säljare kan jag tänka mig.

jag läste på en sida att dom kontaktar kronofogden om dom inte får in betalning (inkasso)

men i mitt fall är jag ej rädd för sånt utan det är mer samvetet.

• vadskajaghetadå

nej jag menade inte så!!!!

jag menade att jag inte ska känna mig dum eftersom jag försökt..inte att jag inte -behöver- betala

• vadskajaghetadå

ja och det konstiga är att jag fått svar på en gång i början...
    och hon sa att det brukar vara lite problem med hennes konto...

provade först på nordea..sen igen dan efter,,sen på kassaservice...ingenting..men jag skrev i mailen "nu är jag på väg till kassaservicen för att sätta in pengar"

då kanske hon skickade änglarna?..sen efter nån timme skrev jag att det inte gick...

• vadskajaghetadå

jag hittade hennes nummer på hotmailen

• vadskajaghetadå

jobbigt....

jag vann en auktion i söndags, en skitsnygg ny mp3-spelare till systerdottern, har inte fått ett enda mail av dom skulle bli en julklapp och nu börjar det bli för sent!!

då måste jag altså köpa den sen, trots att jag blir tvungen att köpa en ny till henne...vill ge den på julafton skitdåligt att inte höra av sig innan jul...men denna säljare är allafall seriös och jag ahr fått pakewt av dom förrut..är typ saom en firma

sen så vann jag en annan sak som också skulle bli en julklapp, för nån vecka sen och säljaren har ej hört av sig..tänkte lägga negativt omdöme igår men jag ger honom lite tid till

• vadskajaghetadå

tack tack för tipsen !!!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...