Inlägg från: versan |Visa alla inlägg
  • versan

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Gud vad synd att det finns dom som luras =(
    Än har jag inte blivit lurad men peppar, peppar... *håller tummarna*
    Själv är jag en skitglad traderare som både säljer och köper =)
    under namnet vevve69 *hehe*
    Barnkläder är jätteskoj att köpa det finns så mycket snyggt att det inte är sant.
    Gjorde världens fynd i veckan 6 NYA GAP-bodysar för 87:- och då är frakten inräknad.

• versan

Tips till er som vill sälja bra på Tradera:
    Nytvättat & Nystruket går alltid hem :)
    Skriv om det finns djur eller inte om ni är rökfria eller ej m,m...
    + en bra beskrivning på kläderna om det är noppigt osv...
    Jag säljer själv & köper där bla och jag har fått sålt allt utan problem :))

• versan

Nä alla gör inte det. Har fått massor av mail där jag pratat med köpare och dom tycker det är suveränt att allt är fixat ) och bara lägga in fräscht i garderoben.
    Det är ju upp till var och en hur man vill göra.
    Har själv köpt massor av en super säljare på Tradera som även hon gör som jag
    och jag har inga problem att lägga in hennes nytvättade och nystrukna kläder i lillans garderob då dom är superfräscha & Nytvättade.
    För min del spelar det ingen roll i vilken maskin dom blivit tvättade så länge dom är rena.
    En del tvättar ju i tvättstugor och då är det olika människors kläder som blivit tvättade i dom maskinerna.
    Dom flesta jag pratat med säger ju att det är suveränt att slippa börja tvätta om
    det första dom gör när dom får hem kläderna.

• versan

Hejsan Lejån!
    Håller fullständigt med dig
    Det är inget roligt att få hem ett plagg och så är det ej tvättat *brrr*
    Äckligt uppriktigt sagt.
    Har hänt mig en gång och det var ingen trevlig upplevelse.
    Nää Det ska vara snyggt och rent och allra helst struket oxå.
    Det gör att jag kan tänka mig att höja budet för en grej som är i superfint skick

• versan

Kika gärna in i min press så ser du lite mer om mig och vad kjag kallas på ett visst ställe *garv*

• versan

Heja Kajan! Håller med
    Själv är jag mån om mitt goda rykte på Tradera och så vill jag ha det.

• versan

hmm! *garv* Kajsan skulle det visst va.
    Slarvar med tangenterna ibland

• versan

Tycker det är synd att vissa ej lämnar omdöme bara =( det hade varigt roligare om man får omdöme från alla som man handlar med ju.
    Tycker det är jättekul att läsa mina omdömen så det är lite tråkigt då en del bara trycker på positivknappen och tycker att det räcker.
    men det kanske jag som är lite för nyfiken på vad andra tycker om kläderna jag sålt. "hehe"

• versan

Heja Tjejer!
    Ett stort och bra tips till alla som säljer på tradera.
    Packa INTE i icapåsar och dyl.
    Jag har själv fått hem sådana sändelser och jag lovar det var ingen rolig erfarenhet.
    Plagget var packad i icapåse med frystejp eller målartejp och sen hade den gått igenom stämplingsmaskinen och sladdriga påsen hade fastnat och blivit uppriven så när plagget kom fram till mig så var påsen väldigt trasigt och skitigt.
    Efter det så aktar jag mig för att köpa nåt från den säljaren trots att kläderna är fina.
    För det som kom fram var ju både skitigt och paketeringen trasigt.

Packetera hellre i hårdare papper (ej tidningspapper)
    eller i hårdare plastpåsar såna som man får när man handlar i klädbutikerna.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...