Inlägg från: pesonen |Visa alla inlägg
  • pesonen

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag kan väl säga såhär, att jag INTE är fast på Tradera. Jag har aldrig köpt något därifrån och jag är grymt skeptiskt gentemot att handla via internet (eller postorder), då passformen kanske inte är rätt, färgen är helt fel i verkligheten jämfört med på bild samt att jag MÅSTE prova innan jag köper osv. Ni förstår säkert..

MEN Tack vare shoppingmissbrukare har jag köpt hem mycket fina, oanvända och mycket barnkläder via paketpris naturligtvis, från blockets hemsida. Det har gynnat mig extremt mycket och vi har kläder upp till 10 månader för bebben som anländer snart. Jag har då räknat i H&M-priser (de är rätt billiga) och därav räknat ut att jag tjänat flera tusenlappar på de kläder jag har köpt. Ska vi börja räkna i märkesklädernas priser, så har jag tjänat ännu mer. Och det mesta jag inhandlat är inte heller använt. Det var mycket fina kläder, prislappen satt kvar, man liksom kände att det var oanvänt, ni vet.

• pesonen

Som MayaS skriver är just en orsak till varför jag är skeptiskt gentemot sådan här handel. Jag träffar de jag köper av. Hoppas det löser sig för dig MayaS!!

• pesonen

Diwa >
    Absolut! Man måste vara kritisk gentemot sånt där. Tråkigt när folk blir lurade tycker jag. Det är sjysst att kunna köpa via internet, menar jag. Det är ju en supersmidig funktion. Men, många låter girigheten ta över och lurar andra. Bra att du ser upp med det!

• pesonen

Hoppas det löser sig för dig MayaS

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...