Inlägg från: wellah |Visa alla inlägg
  • wellah

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

jag säljer barnkläder i omgångar jag, har flera kartonger som väntar på att bli utlagda, men jag har inte tid eller energi nu för att ta tag i saken... det är ju såååå jävla jobbigt packetera, väga och ta och fixa in alla pengar efter man sålt....

• wellah

diwa mejla tradera så tar dom bort säljaren!

• wellah

ge mig en spark i baken har 4 kartonger barnkläder att lägga ut..... lillan är snart 4 veckor men har redan strl 62.... haha..... det är bara så jävla jobbigt sen att mejla, ta emot pengar packa. väga, skicka.... fyyyyyyyyyyy

• wellah

änglatuss: ja blir nog att göra paket.... pust annars haha..... jo hon käkar massor.... vuxit 4 cm på 2 veckor! haha!

• wellah

jag har också fått kylskåpspoesi från tradera, tror man får det om man är storhandlare/säljare.... pinsamt nästan *visslar*

• wellah

jag har gjort över 400 affärer tror jag... fick i somras trevligt handskriven hälsning och tack från tradera för att jag var sån aktiv köpare/säljare... DET var pinsamt!

• wellah

Änglatuss: dom växer så det knakar... några få plagg per storlek... man hinner inte använda allt... lovar!

• wellah

vad kan man ta för pris för en knappt använd bröstpump? avent isis? och vad kan man ta för amningsbhar som inte är använda bara provade? (nypris 399 och 199)? och ja vad sjutton ska man ha för utgångspris på hug-a-bub bärsjal? tips?

• wellah

pyret82: den som har auktionen kommer mejla och berätta hur du ska betala oftast betalar man till deras bankkonto eller plusgiro....

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...