• Lali

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Måste fråga er traderare! Fick ett par vinterskor igår, där det stod i presentationen "absolut toppskick". Jag bjöd då mer än vad jag hade gjort om de varit "mer" begagnade. När jag fick dem var själva sulan lös och satt fast endast i tån. När jag mailade säljaren hävdar hon att de varit perfekta när hon skickat dem men att jag kan få skicka tillbaka dem. Då har jag ju förlorat 55:- plus 55:- i porto.

Hur ska jag göra? Ska man skriva negarivt omdöme? (Fast vad hjälper det mig )

• Lali

Menar ni det? OK nu blir jag nervös, det kommer hon ju motsätta sig...

• Lali

Tack så mycket för hjälpen! Jag har mailat henne igen och vänligt förklarat att jag inte anser att hon beskrivit varan rätt och att jag vill att vi löser det hela. Skönt att veta att om hon svarar negativt igen kan jag kontakta kundtjänst på Tradera. Hon heter "nothin to lose" (hjälp, tänk om det är nån av er!? .

Jag blev bara så paff den här gången, jag har handlat en hel del och ALLT har fungerat bra och grejorna har varit fina. Men alla är väl inte riktigt ärliga!

• Lali

Vilken tur ni peppade mig, tjejer. Jag fick tillbaka pengarna! Så nu är det en BRA säljare som kommer få ett positivt omdöme. Nu har jag lärt mig att inte vara för mesig!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...