Inlägg från: Julius |Visa alla inlägg
  • Julius

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Vi brukar försöka packasnålt i texplastpåse ihoptejpad för att minskakostnaderna för köparna & självklart såvillvi ha detsamma tillbaka.Man kan ta det somB-post oxå så blir det ännu billigare fast det tar fler dagar med posten,men vad gör det. Varför gynna posten.

• Julius

Jag köpte ett Teletubbie-pussel som stank rök & det va inte så himla lätt att tvätta!!!!

• Julius

cia vad fin den fleecejackan & mössan va!

• Julius

Änglatuss: Stl 90 är 1½-2år för flickor

• Julius

Jag har lugnat mig lite nu med inhandlandet,men annars så vete katten hur många gånger per dag somjag måste byta kläder på barnen för att de ska hinna använda allt. Därför är mycket jag handlat tillJulius iväldigt fintskick så ska ni ha grabbkläderframöver så håll utkik efter mig när det välärklart att vi kommer att få en Selma.Tänkte att jag lugnar mig tillsdess.

• Julius

Har lagt ut lite fler grejer inatt när jag va vaken & uppe & det ärredan flerabudpåvissa saker så det ärju kul

• Julius

Jag villha tag i en turkos pop vårjacka. i stl92 såhojta gärnaomni hittar en eller har en själva

• Julius

Tussen: Gud så sötdress,den hade jag kunnat ge massor medpengar förom jag bara hade sett den i tid!!!

• Julius

Änglatuss: berorpå det är hon liten & så såkan hon kanske inte ha den förrän i september & då är det nästan lite över med sommaren.
    Jag kan ta den till Selma först annars

• Julius

Ni som har grabbar får ta & kika in hos Julles pappa på Tradera. Har lagt upp en del fina grejer där nu till bra priser oxå...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...