Inlägg från: FruCissy |Visa alla inlägg
  • FruCissy

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Hej !
    Här är en till som fastnat på Tradera.
    Provade för första gången och bjuda i helgen, och nu är jag fast.

Får kanske sälja lite också för att finansiera shoppingen

• FruCissy

Jag längtar också efter att paketen ska börja komma i brevlådan. Har handlat massor sen i söndags, mycket esprite och mexx grejor till tösen. Kommer att ha alldeles för mycket kläder i strl 62 men det kvittar, nu njuet jag att frossa i rosa och rött

• FruCissy

Hade fyra packet i postlådan idag, jättemysigt. Maken undrade om tomten hade varit där ?? Men sen berättade jag om fördelerna och då tyckte han det var en bra gej mitt traderaberoende.

• FruCissy

diwa : har du länk till din auktion rosa set ??

• FruCissy

Ang omdömen, lämnar ni det varje gång ni köper ?? Och lämnar säljaren alltid om köparen ?

• FruCissy

Har lagt ut bra och nästan oanvända kläder till kille i strl 62 och 68. Ska bli spännande att se om man säljer något.

• FruCissy

Lagt in mitt nick i presentationen.

• FruCissy

Hej !
    Vad tycker ni om detta :

Vann en auktion på en esprit tröja där det står "Tröjan är i mycket fint skick."
    När den kommer hem är den lagat på bröstet.

Vad ska jag göra ? Jag har bjudit på att tröjan är i fint skick, och det står inget om att den är lagat i beskrivningen.

Funderar på att maila köparen och fråga om det, kan jag begära prisavslag eller dylikt ??

• FruCissy

Nu har jag mailat och klagat och frågat hur vi ska lösa detta.

• FruCissy

Nu har jag fått svar från hon som sålde esprit tröjan som var lagat. Hon sa att hon inte visste om det ! Fast sömen är tydlig mitt på bröstet, konstigt. Sömen är inte proffesionelt gjort så hur hon har missat det kan inte jag forstå.

Jag mailade att om hon bjöd på frakten var det ok. Det är jo en kompensation i alle fall.
    Och ingen orimlig kompensation eller ?

• FruCissy

Ewis : låter nästan som den jag köpte av ? Vad var nicket ? Började det på s ?

• FruCissy

Om jag ska sälja ett starpaket från Ellos i grått strl 62 ska jag lägga det under flick eller pojk ??
    Startpaketet är helt nytt, vad ska jag lägga för utropspris ?

• FruCissy

En fråga ? Vad är det med POP kläder ? Varför bjuder folk som tokiga på dom ?
    Vad är det som är så specielt med dom egentligen ?
    Andra märkeskläder säljs inte för dom pengarna.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...