Inlägg från: cia70 |Visa alla inlägg
  • cia70

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Ewis, angående portot så gör jag så att jag går ner till affären och ber dem väga paketet och tala om vad det kostar att skicka, sedan mailar jag kunden och talar om vad frakten kostar. Har alltid funkat för mig.

• cia70

står det inget om att man ska betala emballage så ska man väl inte behöva göra det...tycker jag i alla fall...

• cia70

Ewis- du kan ju skriva det i auktionen så vet de som budar att det dröjer någon dag.

• cia70

Jag har inte ens någon digitalkamera, men vill ändå försöka visa plagget,så jag har tryckt in kläderna i scannern, hela får ju sällan plats men man ser i alla fall lite....

• cia70

klart att man kan ha två jackor... man måste nästan ha två ifall de kladdar ner den ena och man inte hinner tvätta.........

• cia70

Jag brukar stoppa plaggen i en påse, sedan tar jag omslagspapper runt och skriver på det.

• cia70

Jag kikar mycket efter Nike- kläder ca: stl 146 - 160, sonen är märkesfixerad....

• cia70

jag fick oxå betala 51 kr när jag köpte en jacka. hon skrev att det var ekonomibrev 40 kr + skrymmande 11 kr.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...