Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Happy mum - jag har en svart amningsbh som inte längre används. Tror det är 75E men jag kan kolla när jag kommer hem
Happy mum - jag har en svart amningsbh som inte längre används. Tror det är 75E men jag kan kolla när jag kommer hem
Jag funderar också på att sälja kläder på tradera. Fick lite svar på mina frågor på de senaste sidorna här. Men är det vanliga plastpåsar ni lägger i, alltså ica påsar, eller? *dum fråga kanske*
Tack för svaren. Då ska jag ta mig i kragen och prova att lägga ut några auktioner, får se om jag hinner imorgon.
Jag har lagt ut min första auktion nu. La ut en bara för att testa men tog ganska lång auktionstid eftersom vi ska flytta nästa helg och inte vill att den ska gå ut mitt i flytten. Har lagt ut en rosa esprit body strl 62 om någon är intresserad .
Men nu när jag läser lite här så blir jag lite orolig. Är det så att om man varken har köpt eller sålt något så är folk lite misstänksamma mot en? Alla har väl varit nybörjare, eller?
Var ute och kikade lite igår kväll och det verkar som att det är lättare att sälja kläder från strl 80 och uppåt. Stämmer det? Tyckte nästan alla auktioner i mindre storlekar slutade utan köpare.
Och jag som just gav bort alla kläder i strl 74. Kanske skulle ha sålt dem istället....