Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Ni som säljer på Tradera, vad packar ni i? Sånt där brunt omslagspapper, var köper man det?
Ni som säljer på Tradera, vad packar ni i? Sånt där brunt omslagspapper, var köper man det?
Tack för svaren, ska titta in på Bauhaus och köpa lite papper. Har lite grejor ute, är det fler än jag som tycker det är dåligt med buden? Har tex ett helt nytt Pilgrim mobilsmycke ute, har endast fått utgångsbudet (79 kr), har sett att sånna går för betydligt mer. Januari kanske är en dum månad att lägga ut saker på?
Hur länge brukar ni vänta på att maila andra gången när ni sålt och inte fått in pengar för saken?
Jag tänkte lägga ut lite POP kläder, stl 68-74, men vet inte om jag ska lägga ut plagget ett och ett eller som paket. Det kommer vara två tröjor, ett par mjukbyxor/långkalsonger, en body, en pyjamas och ett par snickarbyxor. Använt skick. Vad tror ni är bäst, hade varit rätt skönt att bara behöva skicka till en person? Vilket utgångspris kan man sätta tro?
Kadorran: pojke
Ja jag får också investera i en våg, jobbigt ju att springa på posten hela tiden.
Tjej83; det finns ju mycket nytt också, jag har tex sålt kläder som jag fått i present till barnen som de inte hunnit använda pga tex fel stl (svärmor expert på).
R Mutt: 22 kr i frakt för en liten tub, det var att ta i och lite till!
kadorran: det är absolut inga märkvärdiga kläder, håller på att rensa inför flytt så tänkte prova ....
Tror ni det räcker med 11 kr i frakt, har sålt en body i stl 86 (så slipper jag gå till posten)?
Lejån: Tack, då slapp jag den promenaden ! Var kan man köpa en billig våg?