Inlägg från: honyponken |Visa alla inlägg
  • honyponken

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

hej hej..jah har haft ute i storleken 62,68 men får inte sålt:( nyss hade ja ett jättefint set (nytt) men ingen nappade på d..
    nåra tips på vad man ska göra för å få folk intresserade??

• honyponken

det enda du kan göra e ju att gå in på sök åså skriva in ett sökord å välja kategori åså skriva ditt postnummer så kan du välja tex inom 10 mil från ditt postnummer...då får du ju fram dom närmsta iaf

• honyponken

Felicia: kan du inte maila henne och säga att det kom tillbaka?? se vad hon säger...det är ju ett dilemma d där,men jag tycker inte du ska behöva stå för hela frakten iaf!det är ju menat så att adressen ska vara riktig på tradera lr?! så att det är ju inte ditt fel...

• honyponken

fru cissy: lägg det under pojke tycker jag..tror grått har lättast att sälja där (även om det är unisex)

jag tycker oxå att det ska finnas en kategori som heter unisex!!! kan man inte maila tradera och säga det?? (inte säkert att dom gör en sån bara för det,men då har man fört fram det :) )

• honyponken

vad e det för skillnad på den nya fl?? beta lr va den heter? ska allt flyttas över dit nu eller ska man gå in på 2 olika å kolla :S ja fattar nada

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...