Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Jag e helt FAST på Tradera.. hmmm.. finns det något botemedel för tradera-beroende?? :)
Jag e helt FAST på Tradera.. hmmm.. finns det något botemedel för tradera-beroende?? :)
Har en HELT NY pop jeansoverall ute... bara så ni vet :)
Jag säljer pga. att den kommer vara för liten då det är dags att använda den! Då är det bättre att sälja vidare tycker jag.
Jag köpte en helt ljuvlig 70-tals klänning till min dotter. Brun med rosa hjärtan o prästkragar! Säljaren skrev att det var storlek 68/74... så den skulle passat i sommar.. MEN den är inte ens lagom nu, skulle säga att den är storlek 62. Jag köpte den dyrt, 185 kr bara för att den var så fin!
Har mailat säljaren men inte fått svar. Dåligt eller hur?!
Vet inte om den storleken finns men hon hade haft den till sin dotter när hon använde 68-74... Nej, hon vill inte köpa tillbax den...
Precis, håller med bebistokig.. Det får man räkna in när man lägger sina bud.. då låter det inte lika billigt längre alla gånger.
Kan man inte få någon specifikation på vad det är man betalar på fakturan? Fick också en idag.. men jag trodde inte att jag hade kommit upp i så mycket som det var
Ok tack Felicia. Det var det värsta vad det drar iväg.. men jag e glad, sålde min pop overall för 206 kr!!
Det är inte klokt alltså.. jag kan bara inte sluta bjuda men har hitta en massa fint nu till min dotter så jag kan inte låta bli!!
Sveasmamma: jag bjuder på din 70-talsklänning! Den e sååå söt. Hoppas jag vinner den
Ju mer man betalat för en pryl desto nervösare blir väntan på paketet... usch.. sitter och väntar på en röd kappa som såg jättefin ut på bild, hoppas den är det i verkligheten också.
Säljaren hade några negativa omdömen, det är nästan så att jag undviker dem helt.. men var bara tvungen att ha kappan
Sveasmamma jag missade klänningen!! buhu...