Inlägg från: hannamamma |Visa alla inlägg
  • hannamamma

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

här är en till som är traderatokig! Det är tråkigt bara att alla märkeskläder stiger så i pris bara för att så många vill ha de...jag nöjer mig då hellre med andra plagg i ren protest!

Fast jag log lite för mig själv häromveckan, när jag bjöd på några Katvig grejer, som sen steg ytterligare bara på någon timme, då blev jag lite skadeglad att den som köpte fick betala ännu mer...det är nästan billigare att köpa kläderna nya ju om man bor nära en butik som har de...

• hannamamma

nej då...jag ville verkligen ha kläderna, men blev lite putt när jag inte vann fast det var två timmar kvar...men men påt igen! Jag är lite rädd för att bli lurad oxå...skulle sälja ett par stövlar förra månaden, men hon som vann (1 kr) hörde aldrig av sig...då får man väl sälja de igen eller?

Brukar ni sätta ett reserv. pris om ni har utrop under 50 kr? Jag missade det för det kostar ju några kronor, så det är kankse inte meningen att man ska sälja saker för 1 kr? Då går man ju inte med vinst! Härligt att man kan disskutera allt möjligt här!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...