Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Aprilia

Bulldog76, vad spännande med ebay, hur mycket får man betala i frakt om man handlar från utlandet på tex en vanlig tröja?

• Aprilia

Jag köpte en jättefin GAP-tröja i fleece till min dotter för någon dag sedan. Ett jättebra köp!

• Aprilia

Ja visst blir det dyrt *ler* Det har kommit några paket den här veckan, men nu har jag lovat sambon att det räcker med kläder till tösen för ett tag....

• Aprilia

Ja en del packar inte särskilt smart, jag har fått hämta ut paket bara för att de "rullat" ihop kläderna så det inte går in genom brevlådeinkastet hehe.

Jag har faktiskt börjat köpa en del kläder åt mig själv, men det är svårare med storlekarna då. Köper man för stort åt barnen så vet man ju iaf att de växer i det sen. Det gör man ju förhoppningsvis inte själv

• Aprilia

Vad är det bästa fynden ni gjort då? Jag köper ju mycket till min dotter och tycker det är roligt när man kommer över nya märkeskläder billigt (säkert kopior) men vad gör det när orginalen ser likadana ut!!!

• Aprilia

Reima, pop, adidas, levis, ralph lauren, gap är några av de märken som jag brukar kika efter till min dotter.

• Aprilia

Ewis = Kryddfrun
    Tin o Trolls mamma = FL-Ekorren
    MayaS = MayaS
    Michanna = Michanna
    Tjosan = Yohannnah

Just nu så säljer jag inte så mycket utan budar mest på barnkläder förstås

• Aprilia

Vad köper ni andra för märken på barnkläder? Vad kan vara värt att köpa begagnat? Jag hittade en jättefin pop-overall där men jag budade aldrig på den eftersom det var fel storlek, men nästa år kommer jag definitivt titta på tradera efter vinterkläder.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...