Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Änglatuss,
    sälj på du när den blivit för liten!

Nej men det jag blev irriterad över var ju att hon påstår att de är nya. Det är ju falsk marknadsföring. OK om hon skrivit att de var använda för man kan ju köpa saker och sedan ångra sig, men att ljuga om nåt sånt!?

Ingen som är sugna på ett par jeans i strl 62? Får inte iväg dem trots att de är helt nya och oanvända!

Ni som får sälja era saker, LÄR mig skriva så att folk vill köpa!!

• Lejån

Ekorrfamiljen,
    ja det beror väl på vad man tycker men jag tycker ju att jeans funkar till både tjejer och killar. Det är ju inga motiv på dem eller så. Förutom märke på baksidan där det står LOGG.

om du vill se kort så kan du väl PM:a din mail till mig så kan jag skicka.

• Lejån

Måste in och kika lite märker jag...

Ni hojtar väl om ni lägger ut tjejkläder i strl 68-80?

• Lejån

*haha* nej men tjejer, inte får ni jaga samma saker som jag gör!! Inte konstigt att det inte finns nåt att få tag på om vi alla är ute efter samma saker!

• Lejån

Ewis,
    visst är det tråkigt!! Jag köpte också ett set en gång som var i "nyskick". Ja om det var nyskick så vet inte jag var hon handlar sina kläder... Det hängde lösa trådar och sömmarna var alldeles rispiga.

• Lejån

Ewis,
    borde du inte få sälja dem om du inte marknadsför dem som Puma?

• Lejån

FruCissy,
    rimligt tycker jag!! Jag skulle faktiskt skämmas om jag sålde nåt som var lagat och påstå att jag inte sett det. Alltid nojjig att folk inte ska gilla det jag säljer.

• Lejån

Sveasmamma,
    åh damn att den klänningen inte var en strl större då hade du haft en köpare här!!

FrökenW,
    då ska jag in och spana hos dig imorgon då!

• Lejån

Jomen man ser väl om reservationspriset är uppnått eller inte. Förstår inte heller vitsen med det, om man vill ha ett minsta bud kan man väl lika gärna sätta det som utropspris?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...