Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

CrystalHeart,
    japp buda på du!
  • Lejån

Håller med!! jag har skrivit i min info att jag HELST vill ha betalt inom fem dagar (tror jag) men om man vill betala senare är det helt OK bara man meddelar. Allt går ju att lösa bara man har en trevlig ton liksom...

Vermilion,
    vad är det för storlek?

• Lejån
    Ekorrfamiljen,
    vilken tur!! Min tjej växte så himla konstigt, gick typ från 56 till 68 så av allt jag handlat i 62 hann hon väl använda ungefär hälften. Tur tradera finns då!
  • Lejån

Vet inte om jag ska slänga ut några auktioner nu eller vänta, verkar vara så trögt just nu.

Spanar intresset
    för ett par alldeles nya bruna byxor från Pop strl 62 och en lila(mörkrosa) sammetsjacka också från Pop i strl 68. Nån?? 

• Lejån
    Sveasmamma,
    nej jag tänker inte viska för om jag ser nåt så tänker jag behålla det för mig själv!
  • Lejån
    Ekorrfamiljen,
    apropå frakt, hur såg paketet ut som du fick av mig? Var sambon som skickade det nämligen.
  • Lejån

Kadorran,
    då kan jag mkt väl tänka mig att frakten blir 33 kr. Blir väl skrymmande också?

• Lejån
    Samla,
    vi köpte våran på COOP en gång. Var ju inte tänkt att väga paket på den men till det fungerar den ypperligt!
  • Lejån

Pyssilullan,
    innan du packat dem också? *hm* Jag fick ett par byxor igår för bara 11 kr.

• Lejån
    Ullis1979,
    jag kan hjälpa dig om du vill.

Jenny28,
    jadå det kan man. Skriv bara i beskrivningen att de är namnade så att folk vet!
  • Lejån
    Ullis1979,
    skicka mig ett PM så ska du få min mail. Jag använder beta så jag kommer inte åt dig.
    och ja, visst kan man ha tre i ett.

Packetering, jag kör numera med plastpåse och papp utanpå plus tejpar med ordentlig packtejp. Då kan man få paketet plattare också.
  • Lejån

CrystalHeart,
    du gör bara som vanligt... har du fått konto och clearingnummer skriver du bara in det...

• Lejån

Crystalheart,
    kanske är bankgiro då. isf är det inte lika många siffror. Står det inte i mailet vad det är?

• Lejån
    Hannamamma,
    fy trissar du upp katvigkläder din rackare!! Jag som letar febrilt efter såna! Men jag tycker jag fick bra pris, ett par byxor för 71. Nya. Iofs vet jag inte vad de kostar i butik men nog är det dyrare än så väl?
  • Lejån
    Hannamamma,
    jag brukar sätta priset som jag kan tänka mig att sälja sakerna för. Skulle aldrig sätta nåt för 1 kr, då skulle jag hellre skänka bort kläderna.

Jajja81,
    hade du inte satt på det hon betalt? Hade du gjort det så är det ju hon som får betala och inte du? Väl?

FrökenW,
    nejmen!? Har du klagat??
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...