Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Åh jag vann auktionen på en Sverigedräkt i strl 104 åt min dotter, tänkt vad fin hon blir i midsommar!

Ni som köper såna där färdiga påsar att packa i, såna med klisterremsa som man inte behöver tejp till, var köper ni dessa påsar?

• Aprilia

Åh jag vill köpa en elbil åt dottern, de är ju superbilliga på tradera, någon som köpt en sådan?

• Aprilia

Visst blir man irriterad när folk inte lämnar omdöme? När jag köpt något och fått varan lämnar jag alltid omdöme med detsamma, men när jag sålt något brukar jag invänta omdöme från köparen innan jag lägger själv, så man vet att de fått varan.

• Aprilia

Jo jag såg det, fast han har å andra sidan 34 000 positiva omdömen....

• Aprilia

Nu så är elbilen köpt, så den lär väl komma nästa vecka då får jag hoppas. Det är en liten lila och rosa elbil som man kan köra med inomhus. Jättesöt

• Aprilia

Vad har ni handlat för julklappar åt era barn på tradera? Vi har köpt en elbil samt lite kläder!

• Aprilia

Jag borde ha fått ett paket i måndags eller tisdag men det kom inte med posten idag heller. Jag har haft kontakt med säljaren och hon postade det förra helgen då hon fått mina pengar. Hon skickade flera paket samtidigt och de andra har fått sina saker.

Vad kan ha hänt med paketet? Kan man leta efter det någonstans? Hur ska man lösa en sån här situation någon som varit med om liknande?

• Aprilia

Nu har jag köpt en ny polarn-jacka, nu får det vara sluthandlat för mig på ett tag....Måste tänka på ekonomin nu efter jul. Jag får inget studiemedel i januari

• Aprilia

Det verkar som att det löst sig nu med mitt paket, det ska vara hittat och på väg till mig nu!

• Aprilia

Idag fick jag min klänning till dottern som kom bort på posten!!!

Men vet ni vad som hände mig igår när jag skulle hämta et tpaket som jag trodde innehöll en ny POP-jacka, jo när jag öppnade paketet så låg där en helt ny bebisoverall POP i strl 74, inte riktigt vad jag tänkt mig.

Iaf så kontaktade jag säljaren och förhoppningsvis löser det sig, får se imorgon.

• Aprilia

hehe jag har lagt bud på en hårborttagningsapparat (givetvis till mig själv). Tror ni det funkar? Den ska ta bort hårtrån med roten med hjälp av elektriska vågor och hårstråna ska inte växa ut igen, om det funkar är det ju världens klipp, 99 kr!!!

• Aprilia

Åhh jag vill köpa en lacoste tröja till dottern, men just nu finns det tyvärr inga kopior utan bara äkta för 299kr..........för dyrt för en t-shirt till barn

• Aprilia

jag har lagt upp en ny popjacka i strl 98, när jag precis hade lagt upp den skulle jag kolla hur annonsen såg ut, då hade den redan fått 4 besök!!!!!!

• Aprilia

Jag har precis köpt en paul frank mössa åt dottern, sååå snygg, rosa förstås! Hoppas den dyker ner i brevlådan under veckan...

• Aprilia

jag har precis fått hem en jättefin pop skötväska som jag köpt från tradera. Nu väntar jag på ett par adidasbyxor.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...