Inlägg från: HappyMum |Visa alla inlägg
  • HappyMum

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

nån som säljer en fin babybjörn bärsele? amningsbehå???

• HappyMum

lejån, hojta till ifall du lägger upp den!

• HappyMum

Tjosan, jag tänkte precis skriva det!!!

• HappyMum

Briana; ge inte upp ännu! 1 vecka är inte så mycket! om ni har olika banker så tar det upp till 3 dagar innan din inbetalning syns på säljarens konto. dessutom så är detta årets mest kaotiska tid på posten, så det går inte så snabbt som det brukar. jag har själv väntat på grejer i flera omgångar i över 1 vecka, men de kommer alltid till slut! att hon inte svara på mail kan bero på flera saker, kasnke datorn-haveri eller liknande...

god jul o lycka till!

• HappyMum

tjosan, snälla srkiv i min gb o berätta om den funkar!!!

hårig o gravid...

• HappyMum

baby björn bärsele, är det någom som har en sån till salu? baby björn babysitter?

• HappyMum

någon söm säljer en jättefin typ fleeceoverall i stl 62? i beige, grå eller vit?

• HappyMum

halloj!

får min lilla baby i april, vi vet inte kön ännu. har någon fina babykläder unisex till salu på tradera? kläderna ska vara i nyskick och inte noppriga tex. helst helt set med top o byxa eller liknande. har letat på HM men de hade inget fint just nu....

kram från en traderare...

• HappyMum

wellah; har du svarta amningsbh?

pyssilyllan, vad är ditt nick på tradera?

änglatuss, vad ska jag leta under? letade på unisex o hittade inget som jag gillade...

• HappyMum

vad tycker ni om detta? jag vann en auktion på ett spjälskydd till vagga för 10 kr, frakt skulle gå på 33 kr (hade räknat med 22 kr).

nu får jag maila att hon postat det o vill ha 11 kr till för frakten som gick på 44 kr.

men det är ett pyttelitet spjälskydd o det kan inte väga så mycket?! plattar man till ett litet spjälskydd så blir det inte heller stort.

jag älskar tradera, MEN blir less på de som packar dåligt o frankerar i överkant. fick betala 55 kr i frakt för en babybjörn bärsele tex, och hämta ut den på posten!!! själv hade jag plattat till den o lagt på låda för 22 kr.

vad tycker ni???????

• HappyMum

Diwa; tack... det är ett platt spjälskydd till vagga, dvs hälften så smalt o långt som till spjälsäng.

men det är trist att det kan bli så himla mycket i frakt ibland, som jag sett att ni skrivit innan, man vinner en auktion på tex 5 kr o frakten går på 44.... det är väl det enda dumma med att vara tradera-beroende!!! eller hur!

• HappyMum

Chio o Pippilångstrump, tack så mycket för era svar! jag känner också att det inte är upp till mig att betala mer, jag har själv sålt varor o bett om 33 kr i frakt fast det senare visat sig kosta 44. jag har då själv stått för de extra 11 kr, flera gånger. jag har känt att det är upp till mig att stå för mitt eget slarv.

Samla, jag packar i GRATIS blompapper från konsum eller ica, det ligger alltid vid utgången. det är stora ark och jag lägger det dubbelt för det mesta. det är tåligt o slitstarkt, men väger inte så mycket. sedan tejpar jag väl med riktig pack-tejp som jag köper. paketen blir snygga o tåliga! plus att jag kan få dem rätt så platta!

• HappyMum

Pyret 82

2 dagar är ingenting tycker jag! själv kollar jag datorn varje dag, men de som jobbar heltid utan dator kollar kasnke 1 gång i veckan!? jag tror att det i traderas regler står att man ska tagit kontakt med köparen inom 10 dagar.

själv har jag tyvärr lämnat neg. omdöme och det var efter att de inte svarat på mail efter 10 dagar!

lycka till!

• HappyMum

samla, januari är ju årets knapraste månad, men nu är det februari så det borde snart bli bättre!!! kan vara bra att ha slutdatum lite efter lön 25:e!

• HappyMum

hej igen... någon som har svart amningsbehå till salu? stl ca 75, 80 D eller E?

• HappyMum

HALLÅ!!!!!! VAD ÄR DETTA???

Kadorrans länk till tråd på famijlejliv; men så klickar ajg p åden och familjeliv ser helt annorlunda ut? vad ÄR DET??? men så klickar jag på andra trådar o då ser de ut som de vanliga. jag fattar inte!!!

• HappyMum

OT:

finns det ett nytt fammiljeliv? om jag uppgraderar mitt medlemskap, försvinner mina anteckningar under min graviditet o dagbok då???

• HappyMum

baby05, jeans postar jag så här:

Lägger dem så platt jag kan och Lindar in dem i 2 lager brunt papper (gratis på konsum, ica) o tejpar väl med riktig pack-tejp.

lägger i vanlig låda med porto för 33 kr.

Lycka till!

• HappyMum

kajsan, skriv o berätta här i tråden vad som händer!!! 84,50!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...