• Ewis

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Kryddfrun det är jag det

• Ewis

BlueBlue; Har du budat???
    Eller håller du koll på minna auktioner åt mig ?

• Ewis

Vad tycker ni säljer bäst och ger mest med pengar???

Blir så förvånad iblan av vad som säljer och vad som inte säljer!
    Hur tänker ni när ni ska handla??
    Jag är ganska kräsen både när det gäller att sälja och köpa har jag insett

• Ewis

Sälj parfym på Tradera!!
    Tack den som tipsade om det här, mins tyvärr inte vem men ett stort Tack!!!

Jag håller med Tin och Troll om betalning av emballage och porto.
    Jag väger hemma kollar portotabellen och köper frimärken som jag har hemma sätter på och postar.
    Jag tar inte betalt för emballage, köpte inslagnings papper på Claes Olsson för 10 kr rullen och det har räckt lääänge samt en påsen typ från Ica innan pappret.

Man kan ju sätte ett pris på varan som täcker kostnaden men jag skulle inte påpeka det i auktionen.

Lady Marmalade: Vad har dui som du tänker sälja, Nyfiken

• Ewis

Har en grabb i stl. 134 och en tös i stl. 74/80
    Som du ser har jag oxå en hel del mellan barnen så här ärvs inget heller, sedan är det tråkigt med pojkkläderna på en flicka tycker jag

• Ewis

Jag lägger alltid med bild och några dagar, går ganska bra men allt blir ju inte sålt direkt

Lady Marmalade: Har du något som passar minna barn?

• Ewis

Michanna: Då ska jag ta mig en titt fast jag INTE behöver mer kläder till tösen just Nuu.

• Ewis

hahah ja jag vet sitter oh kollar in parfymer och blir så sugen att köpa någon MEN det var ju jag som skulle sälja en parfym hahahahah
    Ja ja fick ut den på auktion tillslut

Ja vad gör man inte när man handlat fullt till tösen, jo kollar parfymer till mamma (mig alltså)

• Ewis

Har blivit besviken en gång när jag köpte en pop klänning som skulle vara i väldigt bra skick, tycker personligen att den var lite urtvättad.
    Det är ju lätt hänt när det handlar om röda kläder tyvärr...

Annars så har jag varit mer än nöjd med det mesta eller föresten en boddy som det stod toppskick på tycker jag var i mindre bra skick men när jag frågade en vän tyckte hon att den var jätte fin så visst är det en fråga om smak och tycke

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...