Inlägg från: Tin o Trolls mamma |Visa alla inlägg
  • Tin o Trolls mamma

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Lejån o MayaS: Näpp, inget paket än. Hon får idag på sig också, så om de inte kommit i em ska jag maila. Vet att posten kan vara seg ibland, men nån måtta får det vara..

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Hurra! IDAG (en vecka senare!) dök min Boobtröja upp! *glad*

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Japp! Jag är nöjd! Den är superfin och i bra skick! *glad* Nu ska jag in o lämna positivt omdöme.

• Tin o Trolls mamma

Briana: Lugna dig ett litet tag till. Nu är det säkert massor av paket och försändelser på väg. Jag fick vänta över en vecka på ett paket med en tröja som jag vunnit, men till slut kom den. Vänta med att köpa ny Bumbo tills du vet om den verkligen är borta!

Lycka till! Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Lali: Kräv att få tillbaka allt du lagt ut. Hon är ju medveten om att nåt är fel, eftersom hon tar tillbaka dem så snabbt.

• Tin o Trolls mamma

Nu kollar jag mest mammakläder, boob-tröjor, bebiskläder (till pojke) i strl. 62/68 och uppåt, samt ALLT med EKORRAR på.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Ewis: Jag har hittat några sparkbyxor, en body och några tröjor med ekorrar på (till bebisen). Sen har jag köpt några vykort, en ram och lite annat smått och gott med ekorrmotiv. *bara lite manisk*

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Men, det är väl inte säkert att man märker att kläderna krympt, om alla gjort det. Hon kanske inte hade andra att jämföra med. Bebisar växer ju så fort, så hon kan ha trott att bebisen vuxit, inte att kläderna krympt. Bara en tanke..

• Tin o Trolls mamma

Nu har jag lagt ut lite flickkläder för nyfödingar. Hoppas att jag inte satt för höga utgångspriser. Måste bli av med kläderna så att jag får plats med allt annat vår SON behöver.

Ekorren.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...