• Jefa

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Nu har jag sålt mina första skor!
    Jimmy var och kollade priset för att skicka dem på OKQ8. 55 kr! Vet inte, men jag trodde det skulle gå på lite mindre... Så här ser skorna ut, alltså väger de inte så mycket
    www.familjeliv.se/krypin/jefa/gallery/phpvzhawu.jpg

• Jefa

Ewis
    Då kanske det kan stämma iaf då..Ska skicka skorna i en skokartong

• Jefa

Sålde ett par skor igår morse. Börjar bli lite orolig då köparen inte hört av sig än, fast jag skickat mail.

JA, det är första gången jag säljer

• Jefa

Ewis
    Hoppas det löser sig! De borde ju mailat dig innan de stängde av dig!

Hur gör man med de kronorna som Tradera ska ha av vinsten man gjorde på det man sålde?

• Jefa

DSiwa
    Gärna!Har du användarnamn i din pres?
    Tror du det är lättare att få sålt där?

• Jefa

Förresten, på Ebay, är det samma som tradera att folk får lägga bud eller är det ett pris och så får den som vill köpa som på vanliga annonser?

• Jefa

Diwa
    Jo, det var budgivning
    Men nu har jag lagt upp en annons. Men kunde inte få med en bild. När man ska vlja bild verkar det som att man måste lägga in 3 stycken, annars kan man inte komma vidare?
    Låter jättekonstigt!

• Jefa

Ha! Skam den som ger sig! Fick ladda ner ett program så funkade det sen

• Jefa

Detta verkar ju betydligt bättre än Tradera! Om man ser till hur det är att lägga upp annonser och så. men betalar man INGET till dem vid vinst på försäljning??

• Jefa

Detta är ju otroligt. Jag kan inte hitta mina säljobjekt under de rubriker jag lagt dem.
    Går jag till min sida hittar jag dem, men inte annars

• Jefa

Jag förstår inte detta med Payson. Måste jag alltså betala för att jag vill ha mina pengar?? Om jag vill föra över dem från det kontot till mitt konto? Och när jag sätter in pengar om jag köpt något?

Har ni det eller hur gör ni med betalningar om ni är säljare?

• Jefa

Diwa
    Har fyllt i att de ska betala till mitt konto, och det har inte vart några problem med en annan som vunnit en auktion. Men idag fick jag ett mail från en att hon ville betala via Payson iaf. Skrev att jag skulle ordna det, men förstod inte alls att det var så

• Jefa

Diwa
    Det får bli Payson denna gången då
    Tack för din hjälp!

• Jefa

Jag gjorde iordning 6 paket igår. (Nej, inte SEXpaket, utan 6 stycken ) Gjorde jättefint med dekorationer i hårt snöre på framsidan. Allt för att få en så glad köpare som möjligt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...