Inlägg från: cia70 |Visa alla inlägg
  • cia70

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag kände likadant, fyra kronor mer eller mindre, man vill ju ha kläderna snabbt...

• cia70

33 kronor är 6 frimärken. ett frimärke kostar 5.50...
    5.50 x 6 = 33
    En liten mattelektion!!!!

• cia70

Jag tycker att det är kul när köparen hör av sig och säger vad de tycker. Men det är sällan de gör det, jag gör det ibland.

• cia70

Jag håller med Diwa. Omdömena är jätteviktiga, jag lämnar alltid så fort som möjligt.

• cia70

Fick hem ett par jättefina snickarbyxor igår. När jag hade tvättat dem upptäckte jag att spännena saknades, så de gick inte att knäppa.
    Mailade säljaren, hon kollade och hittade spännena, hon skulle skicka dem till mig. Kanonbra när saker och ting går att lösa... ser fram emot att få dem på måndag så att sonen kan använda sina byxor...

• cia70

Jag tycker att det är många som tar betalt för skrymmande!!
    När jag packar så gör jag allt för att det inte ska bli skrymmande..
    Idag har jag betalat två grejer, båda skrymmande...Fast jag inte tycker att det borde bli skrymmande..
    Hur gör ni andra??

• cia70

Kajsan- 11kronor är kanske inte så mycket, men handlar man många saker så blir det mycket. 10 saker är 110 kr, det får jag en ny tröja för i affären.....många bäckar små.......

• cia70

Jag fick ett paket i en sådan kartong och jag fick betala skrymmande. Men det finns väl olika storlekar...

• cia70

Min dotter var jättesöt i fleecen och mössan.... blir nästan lite nostalgisk när man lägger ut det på tradera...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...