Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

ett kuddfodral som är 60*47 cm ungefär, vad kan det kosta i frakt? tänkte packa i påse...

• Pockadockan

diwa: bomull typ... det är ganska tunt... klippte sönder en papperspåse och slog in den och det blev inte så stort iaf. ganska tunt. Men frågan är vad jag ska ta i porto för det...

• Pockadockan

diwa: haha ja örngott kanske det heter. men det är lite kraftigare tyg än ett örngott man har till kudden i sängen, hänger du med= ... detta är till en prydnadskudde.

• Pockadockan

diwa: ja, jag får göra så Tack för hjälpen

• Pockadockan

Lejån: Va?? Hur vet du att det är precis dom?

• Pockadockan

javisst ja, du vet ju vem som köpte det så klart, *dumma jag* faan va dålig stil

• Pockadockan

vadå? tar dom alltså betalt för att väga, eller vad?

• Pockadockan

jag är fortfarande på o Har inte fått nått omdöme på tröjan jag köpte... jag betalde in pengar efter en timme typ och tyckte jag var jätteduktig, + att jag nu har lämnat omdöme på henne. Tråkigt...

• Pockadockan

fru cissy: Jag har precis börjat med tradera, men jag tänker nog lämna omdöme varje gång... jag tycker att det hör till

• Pockadockan

pyret82: det är ju inte helt omöjligt, men räkna med att dom inte kommer förrän nästa vecka så får du kanske en glad överraskning om dom kommer tidigare

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...