Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
ett kuddfodral som är 60*47 cm ungefär, vad kan det kosta i frakt? tänkte packa i påse...
ett kuddfodral som är 60*47 cm ungefär, vad kan det kosta i frakt? tänkte packa i påse...
diwa: bomull typ... det är ganska tunt... klippte sönder en papperspåse och slog in den och det blev inte så stort iaf. ganska tunt. Men frågan är vad jag ska ta i porto för det...
diwa: haha ja örngott kanske det heter. men det är lite kraftigare tyg än ett örngott man har till kudden i sängen, hänger du med= ... detta är till en prydnadskudde.
diwa: ja, jag får göra så Tack för hjälpen
Lejån: Va?? Hur vet du att det är precis dom?
javisst ja, du vet ju vem som köpte det så klart, *dumma jag* faan va dålig stil
vadå? tar dom alltså betalt för att väga, eller vad?
jag är fortfarande på o Har inte fått nått omdöme på tröjan jag köpte... jag betalde in pengar efter en timme typ och tyckte jag var jätteduktig, + att jag nu har lämnat omdöme på henne. Tråkigt...
fru cissy: Jag har precis börjat med tradera, men jag tänker nog lämna omdöme varje gång... jag tycker att det hör till
pyret82: det är ju inte helt omöjligt, men räkna med att dom inte kommer förrän nästa vecka så får du kanske en glad överraskning om dom kommer tidigare