Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Jag har något brunt papper på rulle som jag paketerar med, lägger först i en påse (typ fryspåse) sedan papper runt. Blir hyfsat fint....
Jag har något brunt papper på rulle som jag paketerar med, lägger först i en påse (typ fryspåse) sedan papper runt. Blir hyfsat fint....
BlueBlue- kul när man gör sådana fynd!!!!!
på vår första hoppgunga, (som vi lånade), satte vi en krok i dörrkarmen som vi hängde upp gungan i. Till vår andra hoppgunga var det en krok som man klämmer fast runt dörrkarmen, så håller den fast av tyngden på barnet som hoppar, men.....när sonen började hoppa jättehögt så lossnade klämman, så det är nog att rekomendera en krok i taket till den varianten oxå.....
idag kom det ett paket i brevlådan igen.......kul!! kommer paket nästan varje dag...Hur många hängslebyxor behöver du undrar maken.???? Har försökt förklara för honom att barn växer och man behöver olika storlekar....!!!!!
Ewis- ja det gör man.
bbb- jag har sålt parfym en gång och då hade jag "bubbelplast" som jag tejpade runt om sedan brunt papper skrev "aktas" på paketet. Det kom fram helt och fint i alla fall....
Har lagt ut lite grejer nu..
Blekinge- vad haeter du på tradera?, jag är intresserad av pojkkläder i stl 86. Skriv i min gästbok...
majsan81 - när jag sålde parfym packade jag med "bubbelplast", tejp och papper runt om.
Jag väger oxå hemma på hushållsvågen och stoppar själv ner det i lådan.
jag sålde 4 st bokmärken idag för 47kr!!!!!
Jag har oxå en vanlig hushållsvåg.
jag lämnar alltid omdömen, både när jag köper och säljer..
Felicia6 - Om jag inte har fått pengarna på ca: en vecka, så brukar jag skicka ett nytt mail där jag frågar lite fint om det förra inte kommit fram, skickar oxå med det första mailet. Oftast blir mottagaren tacksam att jag har påmint dem för de har "glömt bort" det. Så jag har aldrig stött på några problem. När jag själv köper brukar jag maila säljaren och tala om när jag tänker betala.
moppet - Jag budar när jag ser något som jag vill ha, om jag ska vänta till sista minuten så glömmer jag bort det, ibland budar jag vad jag kan tänkas att betala och ibland "småduttar" jag, det är lite olika.