Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
FrökenW: vad skoj! Jag såg förresten en Pyret-mössa på blocket! (en såndär brun som L provade!)
Jag ska posta fyra paket idag, ska kila till centrum nu och handla papper o sånnt
FrökenW: vad skoj! Jag såg förresten en Pyret-mössa på blocket! (en såndär brun som L provade!)
Jag ska posta fyra paket idag, ska kila till centrum nu och handla papper o sånnt
Jag menar såklart tradera... inte blocket!
Jaa hörru ni.. det går lite trögt på tradera just nu.. jag väntar med att lägga upp auktioner.
Om det är någon som kommer lägga upp fina/tuffa tjejkläder i storlek 86/92 så viska det till mej
Jag har budat på en av dina auktioner Dante
Dante: jadå, det gjorde jag
Pyssilullan: vad heter du på tradera då?
Nyfiken på dina kläder ju..!
Har en liten fundering..
Hur gör ni när ni slår in kläderna i paket?
Lägger ni dem i en plastpåse först, o sen slår in? tejpar ni?
Jag skulle slå in ett paket igår, o tejpen låstnade hela tiden.. så jag använde lite lim..
Hur gör ni med portot då? Gissar ni på vad det kommer att kosta, o sedan sätter på en,två, eller fler, frimärken? Jag har försökt att förstå postens hemsida, för att hitta portopriser o så.. men inte lyckats.
Fortfarande ny på det här
Tack för era svar
ska nog införskaffa mej en våg trots allt.. inte bara för paketvägandet, det kan ju vara bra till annat också
Hihi.. sitter just nu o väntar på att en auktion ska gå ut.. ska nämligen bjuda på den, när det är någon minut kvar.. hoppas jag vinner