• Ewis

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Behöver hjälp!

har ett par byxor i stl. 68 som jag ska lägga ut på Tradera men jag vill få med både baksidan och framsidan på samma kort MEN har inget pogram i datorn så jag kan göra det tyvärr.

Finns det någon som kan hjälpa mig????

Tänkta ta mig an Tradera igen och sälja av lite
    Tror Ni att det är för nära jul och dålig ekonomi att göra det redan, ska man vänta ett tag tro???

• Ewis

Åååå är det säkert att du vill hjälpa mig och Nej då ps behövs inte denna gången

Budera vet jag inget om men tyckte att det såg ut att vara ganska gamla barnkläder som såldes där...

• Ewis

Theolin; är det budera du pratar om?

Ok jag tar emot den hjälp jag kan få men har inte laddad ner bilderna från kameran än, håller på att stryka kläder och knäppa kort just nu men när jag är klar mailar jag (eller vad som är lättast) gärna bilder till någon som vill hjälpa.
    Gud vad Ni är snälla som erbjuder er!!!!!!

• Ewis

Tack tack Diwa, förvänta dig ett mail i kväll eller i morgon

• Ewis

Hm hade tänkt att testa Budera men kändes som att det var dåligt med bud på kläderna där och inte lika bra betalt
    Bra för köparna förståss
    Nej det blir nog Tradera i alla fall...

• Ewis

Lejån; Åå vad snällt men nu är byxorna inlagda på Tradera.

Blänket behövdes inte alls tas bort Bra Diwa som är kinkig
    Huvudsaken var att byxornas fram och baksida var med på samma bild då dom är broderade på framsidan nere på benet och på bakrumpen så är det som på sydda blomblad i byxans två färger (ljus vinröd och mörk vinröd)

TACK för hjälpen!

• Ewis

Nix inga stora tjejkläder men små

Gick trögt denna gången på Tradera att sälja tycker jag hmm synd Men kanske så att man har dåligt med kosing så här efter jul och nyår?

Någon som testat att sä'lja pojkkläder lite större typ stll 128 eller vinter jackor nu??

• Ewis

Gick lite trögt förra veckan på Tradera men har inte gett upp så nu lade jag ut en gardinuppsättning och leksaker så får vi se hur det går, har aldrig sålt leksaker förut.
    Sonen rensade ur i rummet så vi tänkte åtminstånde försöka.
    gardiner har jag sålt en gång förut och det gick jätte bra + parfym går väldigt bra att sälja.

Ett problem för mig är att vi trodde att vi skulle på begravning den 23 jan som är lååång borta så vi skulle bli borta i flera dagar så jag lade siata auktionsdatum den 36 men nu visar det sig att begravningen är den 27 jan .
    Hm men man får hoppas att det är ok för köparna att vänta på vinnar mail någon dag vi kanske är hemma den 30 jan igen, vad tror ni?

• Ewis

Jo OM vi åker tänkte jag skriva dit att vi är på begravning men jag väntar in i det längsta i fall att vi Inte åker.
    Inga roliga leksaker, kanske till större barn men funderar på att sälja av tösens första leksaker Men man är så snabb på att ta bort och köpa saker för egentligen större barn så kanske ska vänta.

Sålde en Gåstol på Blocket förra veckan gud villket tryck tele ringde i ett hela första kvällen, var nog lite billig hm typiskt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...