• Diwa

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

är det inte svårt med storlekar?

• Diwa

du betalar en fast avgift beroende på om du har bilderna synliga eller inte...sen betalar man provision...

tycker faktiskt det är överkomliga priser på tradera...och det är klart den sajten där det är troligast att man säljer...

dessutom kan man i princip sälja vad som helst där

• Diwa

Pyssilullan:

Vi får inte lämna ut nicken här eller länka till våra sidor eller på anant sätt göra reklam för det vi har ute...men man får ha nicken till tradera i pressen...så kila runt och titta

• Diwa

versan:

klart att det ser bra ut på bilden om kläderna är strukna och rena...

men alla tvättar ju när de får grejerna eller?

vi har inga djur och finns ingen rök på grejerna...men sånt skriver man i sin personliga info

• Diwa

nä jag vill oxå ha omdöme...gör ju allt jag kan för att alla ska bli nöjda...

och då vill man att det ska synas oxå att man är seriös, ärlig och att allt är fräscht...

Jag har tvättat om allt jag köpt...men å andra sidan så har det som jag fått varit dammigt, luktat mysko och sen skickar de gärna i använda påsar och då känns det trevligare att tvätta om det...

Tvättar allt jag säljer med...men styrker bara i yttersta nödfall...men bilderna är ju tagna när kläderna varit klara att skickas så aldrig jag skulle lägga ut en bild på nåt megaskryngligt...

• Diwa

mm...drar mig lite nu för jag har inte lärt mig min digikamera än...så bilderna blir gryniga?
    vet inte vaad jag gör för fel heller...

enda gången bilderna blir skapliga(men ändå inte bra) är dagtid i fullt dagsljus mot vår ljusa vägg i vardagsrummet...

vilket krockar med att det oftast är sen kvällar jag kan hålla på

• Diwa

nope...sitter på händerna.-D

inväntar några som snart avslutas(budar aldrig före sista dan) ibland kan jag lägga ett pytte bud för att komma ihåg att hålla koll...men det är sällan

Cia: skojar du?
    går det att få bilder via scannern???

• Diwa

*morr*

varför kan man itne lägga säljare i sina favoriter???

man hittar ofta säljare man gillar och då vill man ju ha lite pejl på vad de har ute och det går itne nu

• Diwa

hrm...nicken i pressen flickor

kan ju inte kika runt annars...stackars mig

• Diwa

trust nånting

har inte lärt mig inställningarna på den

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...