Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
denna är första hittills som jag haft trubbel med..
Alla andra som köpt av mig har svarat fort på mina mail o betalt in pengarna snabbt.. så därför är jag lite "grön" av mig nu
denna är första hittills som jag haft trubbel med..
Alla andra som köpt av mig har svarat fort på mina mail o betalt in pengarna snabbt.. så därför är jag lite "grön" av mig nu
AnnaR, du har inte Kappahl i närheten? Jag har för mig att jag såg fårskinnstofflor där till bebisar igår då jag kikade..
annars brukar såna där säljas på marknader här i norrland
Ska på en marknad den 18e, o där lär det säkert finnas såna..
Diwa, Ja, jag gör tammetusan det.. Lr sms blir det, för det är så vi haft kontakt hela tiden..
Diwa, hehe, det brukar ju som sagt gå bra, men jag blev så ställd redan då hon ringde mig efter avslutad auktion.. ingen annan ringer utan vi har alltid mailkontakt..så därför blev det nog fel hela tiden
Diwa, men jag mailade henne, det var hon som ringde mig
Skulle jag skrika att hon ska maila mig o sen slänga på luren lr?
Diwa, hahhaha, nej, så dum är jag inte
Ewis, jo, dom som oxå använder den, och som har tillåtit andra att skriva i den.. Går du in hos någon som inte än använder betan, utan "gamla", så syns enbart en presentation.. vill du då skriva får du antingen klicka på "svara" i din gb om personen skrivit där, eller gå in via gamla fl o skriva
Fy vad trist det känns..
Skickade massa paket idag, och jag hade verkligen gjort dom så tunna det bara gick.. Jo, tjena.. hon tog fram en måttstock o tydligen var inget paket under 3cm tjockt..
Hur tusan GÖR ni egentligen för att HELA TIDEN kunna undvika dom där pengarna för skrymmande? jag tyckte att jag hade packat sååå bra denna gång..
Diwa, jag ska tammef*n göra det jag med.. för jag tycker att jag plattar till som det bara går..
Som en sparkdräkt igår tex.. jag vek den på längden, så att ena byxbenet låg på andra osv hela vägen.. ÄNDÅ gick det som skrymmande? Dom blev typ lååååånga, men jag tyckte ändå att dom var platta som dom skulle
O hon mätte ju med en måttstock som sagt..
Trist då jag allt som allt fick punga ut med över 50kr extra.. Jag vill ju inte be om 11kr extra från köparna precis, så jag förlorade ju lite på det där.