Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

jenny28: vi får tydligen inte skriva vad vi heter´där här i tråden... skriv det i din press

usch... jag har budat på alldeles för mycket nu, haha! tur att jag har lyckats sälja lite också

• Pockadockan

marsfisken! Gud va trist

Snälla, om nån lägger in en po.p fleeceoverall i strl 80 eller 86 kan ni väl tipsa mig lite diskret... Jag måste ha en!!! Helst inte röd...

• Pockadockan
    wohoo!! jag fick två paket med posten idag Skrattande en sprillans po.p-tröja med texten pyret och sen fick jag en avi så jag måste hämta det andra
  • Pockadockan
    sveasmamma: Den leder jag budgivningen på Cool
    Frugans fru - Always
  • Pockadockan

Det är lite dåligt med bud hos mig med nu... jag har flera par fina byxor ute som ingen har budat på Räcka ut tungan

• Pockadockan

Är det verkligen ingen som har en fleeceoverall från po.p ute på tradera?? Jag måste ha en!!

• Pockadockan

Spännande! Jag har massa auktioner som går ut snart Skrattande

• Pockadockan
    R mutt: ja där kanske den finns! Jag får ta en tur dit i helgen Flört
  • Pockadockan
    hjääääälp! jag kommer inte in på tradera!!! gör ni det??  

jag som skulle lägga upp en auktion Skrikandes
  • Pockadockan
    kadorran: haha, så söt! Skrattande

idag borde ditt paket komma!
  • Pockadockan
    Beatrize74   
    jag hittar inte dig på tradera!
  • Pockadockan
    kadorran Hehe, vad du är gullig Kyss

Tänkte bara säga att dom röda byxorna du vann är min systers gamla (jag och mamma fick barn med ett års mellanrum Skrattande ) och dom byxorna är hemma hos mamma, jag ska dit på torsdag och då tar jag med mig en extra-tröja, så det paketet kanske inte kommer förrän på måndag... är det okej?
  • Pockadockan
    monki! vad fina!! 
    stoltaste morsan i stan
  • Pockadockan
    Hemlisjag har blivit lurad!  budade på ett par name it jeans och fick dom igår...visst det var ett par nameit, men det var inte dom på bilden
  • Pockadockan
    lejån ja jag mailade henne. hon ringde upp mig efter 20 minuter och bad om ursäkt och förklarade att hon hade skickat fel. Så dom som fick mina jeans ska skicka dom till mig och jag ska skicka dom jag fick till dom som skulle ha dom. Säljaren står för portot.
    Så det löste sig Glad
  • Pockadockan

den här tråden stängs på lördag...

• Pockadockan
    My05 jag tycker absolut att du ska maila säljaren, det hade jag gjort

pyssilullan den nya tråden öppnas i nya fl, det kanske är därför du inte känner igen den.
  • Pockadockan

tydligen ska gamla fl stängas i mars nån gång...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...