Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Ewis,
ja visst är det många som gör så? Kollar vilka auktioner som snart stänger och lägger buden då.
Ewis,
ja visst är det många som gör så? Kollar vilka auktioner som snart stänger och lägger buden då.
AnnaR,
menar du i fårskinn? Stod och tittade på ett par i affären här idag!
AnnaR,
hur mkt kan du tänka dig för ett par? Precis såna där var det jag kollade på idag. Om du vill ha dem kan jag tänka mig att gå ner till centrum och köpa och skicka till dig. Lär ju inte gå på mer än 11 kr i frakt!?
AnnaR,
jamen då ligger de helt klart inom gränsen! De kostade 159 tror jag och så var det 30% rabatt så 112 typ blir det va?
AnnaR,
japp precis 391. Du har meddelande i din gästbok.
Kajsan,
oh myyy, vad är den gjord av? Bly?? Har du mailat och frågat vad det är hon tar betalt för?
Jag har en digital hushållsvåg som jag väger på. Enkelt! Hoppas bara den visar rätt. har just hivat iväg en del paket och fått sålt andra, men inga större "vinster" direkt. Snarare så att de som budat verkligen fyndat. Jaja, alltid glädjer det nån!
Gissa vad jag hittar nu? Jo, en som köpt av mig säljer samma "varor" och påstår att de är nya!! Fräckt eller?
FrökenW,
för att det är exakt samma två saker som hon köpt av mig. Antar att hon inte köpt dem om hon redan haft dem!?
Nej jag håller med!! Vadå frankeringsavgift!!! Ring och klaga!!! Bums!! *grr*