Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Försök inte |Visa alla inlägg
  • Försök inte

Hur ofta byter ni sängkläder i dubbelsängen?

Jag trodde de flesta bytte varje vecka men inte enligt röstningen.

• Försök inte

Om man inte duschar på kvällen så tycker jag det är ganska ofräscht att använda lakanen i två veckor utan byte.

• Försök inte
    Bonanza skrev 2011-02-07 21:41:04 följande:
    Typ varannan månad kanske? Barnens mer sällan, om de inte varit sjuka.
    Hahaa :P. Jag hoppas verkligen du skämtar.
  • Försök inte
    Bonanza skrev 2011-02-07 22:33:34 följande:
    Nej, varför skulle jag skämta. Det är inte som att det är dödligt eller skadligt eller farligt eller något. Ni behöver inte tycka lika, men det är liksom inget som rör er heller.
    Är det sant så hoppas jag att du är medveten om kvalster och bakterier. Finns ngt som heter kvalsterallergi som kan uppkomma hos barn framförallt.
  • Försök inte

Kan det inte uppkomma skabb bl a om man byter sällan? Jag har fått lära mig att byta en gång i veckan.

• Försök inte
    baby87 skrev 2011-02-07 22:50:13 följande:
    Jag bytar varje vecka o stor städar hemmet samma dag ,som ja bytar säng kläderna både i vår säng o sonens ,,skulle aldrig falla in mig o byta varannan tycker de e äckligt att de ska gå mer än en vecka ,,händer att ja byter mer än en gång i veckan ibland också
    Same :)
  • Försök inte
    Astarte skrev 2011-02-07 23:26:59 följande:
    Uppkomma skabb? Det har jag aldrig hört, det är väl om du har en skabbräv som sängkompis. Varifrån skulle parasiterna komma då, i så fall?
    Hahah..ja inte vet jag men det finns väl en anledning till att man byter lakan. Så om det blir för mkt kvalster och bakterier så antar jag att det kan bildas ohyra i sängen, eller?
Svar på tråden Hur ofta byter ni sängkläder i dubbelsängen?