• kate84

Mammor i Märsta

Är en mamma på 26 år som har en son på 1 år och beräknad med nummer två i Maj. Bor i Märsta och vore kul lära känna mer folk i närheten.

• Svar på tråden Mammor i Märsta
  • J N

Min äldsta var 1 år och 9 månader ungefär samma åldrar på mina andra två. Funkade jättebra. :)
    Jag hade skutan. Den nere vid matnära. Superförskola! Jag var så nöjd!

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Bebis 2011
  • kate84

Jag har funderat mycket på den Förskolan, tyvärr skrev jag ju inte upp den när man skulle välja. Dels för att jag trodde att det var för lite äldre barn. Typiskt. Förhoppningsvis ska väl de andra också vara bra. Kanske går att skriva till den också =)
    Släkten bor kvar i Märsta?

• J N
    kate84 skrev 2011-02-08 16:08:31 följande:
    Jag har funderat mycket på den Förskolan, tyvärr skrev jag ju inte upp den när man skulle välja. Dels för att jag trodde att det var för lite äldre barn. Typiskt. Förhoppningsvis ska väl de andra också vara bra. Kanske går att skriva till den också =)
    Släkten bor kvar i Märsta?
    Det gör det säkert. Man kan ju alltid ringa och kolla hur det står till med köerna osv.. Jag vet inte hur märsta har det men här i sollentuna finns det en hemsida där du har en egen kod som du loggar in och ställer dig i kö, kollar förskolor osv.

Ja min familj bor kvar. Dock är det i stort sett bara mamma och syrran. Pappa och hans fru. Sen har jag brorsan i väsby.
    Johanna 76 skrev 2011-02-08 16:17:49 följande:
    jag är oxå gammal märsta bo bor i väsby Flört jobbar på sätuna förskolan Tungan ute
    Jaha vad kul! :) Du kanske känner min mamma? Dom är nere på sätuna på somrarna. Ingrid jobbar på vallmon :)
  • Hallonblomman

Hej, vilken rolig tråd :) Bor mellan Märsta och Rosersberg (vid golbanan) 

Har en dotter på snart 18 månader och  jobbar på nr 2 :D

Engla - mitt allt ♥
  • Johanna 76
    J N skrev 2011-02-08 16:24:48 följande:
    jag är oxå gammal märsta bo bor i väsby Flört jobbar på sätuna förskolan Tungan ute
    Jaha vad kul! :) Du kanske känner min mamma? Dom är nere på sätuna på somrarna. Ingrid jobbar på vallmon :)
    jajamensan det gör jag Skrattande
  • J N
    Johanna 76 skrev 2011-02-08 16:31:18 följande:
    jajamensan det gör jag Skrattande
    haha vad roligt :p
  • kate84

Vad roligt att de börjar komma fram lite fler Märsta bor eller f.d. Märsta bor =)

• kate84
    J N skrev 2011-02-08 16:24:48 följande:
    Det gör det säkert. Man kan ju alltid ringa och kolla hur det står till med köerna osv.. Jag vet inte hur märsta har det men här i sollentuna finns det en hemsida där du har en egen kod som du loggar in och ställer dig i kö, kollar förskolor osv.

Ja min familj bor kvar. Dock är det i stort sett bara mamma och syrran. Pappa och hans fru. Sen har jag brorsan i väsby.
    Ska kolla upp det där med kommunen. Tack för tipset =) Vore ju kanon om man kunde kolla upp sådana saker via nätet.

Ska du föda på KS?
Svar på tråden Mammor i Märsta