kate84 skrev 2011-02-08 18:50:24 följande:
Jag tror jag tillhör Danderyd också men födde på KS eftersom jag gick på Aurorasamtal där. Är också helnöjd med dem och skulle inte vilja föda någon annanstans =)
Vad har du för planer framöver? Hur länge planerar du att vara mammaledig?
Jag är mammaledig så länge det går. Förhoppningsvis tills bebisen är runt 2 eller strax innan. Efter det så har jag tänkt plugga men så svårt att bestämma i förväg :)
Jilkipilki skrev 2011-02-08 18:51:49 följande:
Hej! Jag bor också i Märsta och väntar mitt första barn den sista mars. Ska dessvärre flytta till Sollentuna /silverdal i dec detta år, så J N har du nåt tips på bra dagis?
Åh vad kul! Ja det här med dagis är en djungel. Jag har haft 4(!!) dagis. Dock är det bytt pga av att vi flyttat och barnen har ionte behövt byta runt :) Nu har vi bytt igen till rösjöskolans förskola! Den kan rekommenderas! Den förskolan jag har nu suger så jävla hårt! (ursäkta språket men har fått nog av dom!) Så jag rekommenderar rösjöskolans förskola. Du kan gå in på
www.rosjoskolan.se och tryck sen på förskola uppe på sidan. Där kan du läsa deras handlingsplan osv.
Fast det blir ju inte så nära så om man inte har körkort så kan det ju bli jobbigt. :( Annars rekommenderar jag klax förskola klossen på sofielundsvägen. Ligger nära stationen. Menmest tycker jag att du ska kolla upp vad som passar dig och gå och hälsa på olika förskolor. :)