Inlägg från: Bibbidi |Visa alla inlägg
  • Bibbidi

Måste man bjuda med respektive på dopet?

Jag tycker inte det gör ngt om du bara bjuder dina kompisar och inte deras respektive. Jag skulle ha gjort likadant. Vill inte ha en massa extra personer så dopet blir extra stort, jag bjuder de jag vill ha där.

Om de sen skulle ta illa upp bryr jag mig inte så värst mycket om, det är mitt dop!

Samma sak de som gifter sig och väljer att ha barnfria bröllop - om de inte vill ha en massa extra personer utan bara vill ha ett bröllop enbart för vuxna så är det deras val! Gästerna har valet att komma eller inte, inte vilka som är bjudna....

• Bibbidi
    InaLo skrev 2011-02-06 13:30:38 följande:

Jag hadde inte kommit om inte min sambo blev inbjuden. Man måste bjuda båda! Och även barnen! Jag anser att man måste skickan inbjudan till "personen" med famij.

tTåkigt att du tycker så. Måste och måste... Obestämd Du tackar nej till en eventuell rolig tillställning där de vill ha en mindre tillställning och bara träffa dig - istället för att ha med en hel konkarong och en massa extrafolk som du då kommer vara upptagen med istället för dem. Synd och trist inställning.

Jag tycker inte man ska ha ett krav att alla ska komma, annars kommer man inte. De kanske bara vill träffa dig?
  • Bibbidi
    holy shit skrev 2011-02-09 23:12:56 följande:
    Alla kanske inte vill ha ett barnkalas på sin bröllopsdag?
Svar på tråden Måste man bjuda med respektive på dopet?