• hjärterum

90% flicka?

Ni som fått sagt att ni väntar en flicka till 90% säkerhet på rul, blev det en flicka!?

´´Ta var dag med ett leende-den kommer aldrig åter``...
  • Svar på tråden 90% flicka?
  • hjärterum
    Flisan79 skrev 2011-02-07 18:44:33 följande:
    Rund bulle? Hmm, vi blev visade att det var "tomt" mellan bena, varken antydan till pung eller snopp

Vet faktist inte om man kan se 3 streck vid pojke men det borde man väl inte eftersom att det är det dom letar efter?
    Haha, ja! Typ.
    Helt platt o tomt var där ju inte.
  • Flisan79
    lenlag79 skrev 2011-02-07 18:50:38 följande:
    De där vita sträcken ni nämner.....syns de på Ultraljudsbilderna man får med sig hem? För oftast så är ju ungen "fotad" från sidan på bilderna man får.

Är övertygad om att det såg ut som en tjej när jag var på UL, men jag kan ju definitivt ha sett fel.
    Nej man måste kolla underifrån och någon sådan bild ville vi ju inte ha . Bilderna man får brukar ju som sagt vara från sidan för att man ska se bebis bättre. På pojkar kan det ju synas i profil såklart.
  • Guldklimparna060811

Jag fick inringat med mig bilder hem, med definitivt snopp. Bm sa blir det nåt annat så återkom till mig. Det blev pojkar bägge ggrna o då var hon 100% säker, så det e nog olika hur erfarna bm e som gör ul

• hjärterum
    Guldklimparna060811 skrev 2011-02-08 06:53:37 följande:
    Jag fick inringat med mig bilder hem, med definitivt snopp. Bm sa blir det nåt annat så återkom till mig. Det blev pojkar bägge ggrna o då var hon 100% säker, så det e nog olika hur erfarna bm e som gör ul
    Så är det ju att pojkar är lättare att det inte slår fel på.Min pojk var också lätt att se könet på.
    Nu undrar jag ang flickorna, då jag vet att de är svårare att få rätt på ju.
    Har två pojkar sedan innan och hoppas ju på att min 90%iga flicka blir till 100.
  • hjärterum

Nu är det läst nästan 300ggr här...inga fler med svar da?
    Vill så gärna veta.

• Goabullen
    hjärterum skrev 2011-02-09 10:43:04 följande:
    Nu är det läst nästan 300ggr här...inga fler med svar da?
    Vill så gärna veta.
    Hihi - läser för att jag är nyfiken. Fick själv beskedet att det var en flicka på mitt ultraljud.. Litar inte riktigt på det då det i princip gick att se att det bara var tomt. Barnmorskan verkade dock säker och hade gjort hur många ultraljud som helst. Fast hon sa att det inte gick att reklamera. Iaf - får reda på om det stämmer om typ 11 veckor!
  • Guldklimparna060811

Återkommer när jag varit på ul

• Miffi

När jag var på ul så sa bm att till 99% säkerhet att det var en flicka. Såg även de tre vita strecken som är det dom letar efter för att kunna säga att det är en flicka. Ut kom en underbar liten flicka

• hjärterum
    Guldklimparna060811 skrev 2011-02-10 08:08:44 följande:
    Återkommer när jag varit på ul
    Nå?
Svar på tråden 90% flicka?